Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ja .. Tror også der er mange der blir vildt overraskede over det
Ja .. Tror også der er mange der blir vildt overraskede over det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: jaa, men jeg ved så godt hvorfor.. Jeg har ikke været sammen med min kæreste så længe.. så der skal nok komme nogen kommentarer..
jaa, men jeg ved så godt hvorfor.. Jeg har ikke været sammen med min kæreste så længe.. så der skal nok komme nogen kommentarer..
Nåå ja .. Der er så mange der er fordømmende ..
morethanperfect skriver: Nåå ja .. Der er så mange der er fordømmende ..
An&Jo skriver: Så var der lige et nyt billede herfra.. Glemte at tage et i søndags, men huskede det idag.. P.S. beklager rodet der hvor billedet er taget, men har lige rykket rundt i soveværelset, så der var lige nogle ting der mangler en ny plads..
Så var der lige et nyt billede herfra.. Glemte at tage et i søndags, men huskede det idag.. P.S. beklager rodet der hvor billedet er taget, men har lige rykket rundt i soveværelset, så der var lige nogle ting der mangler en ny plads..
Den er fin Og undskyld jeg ikke skrev med kagen idag.. Men kæresten var en tur ved vagtlægen.
AalborgPigen skriver: Den er fin Og undskyld jeg ikke skrev med kagen idag.. Men kæresten var en tur ved vagtlægen.
An&Jo skriver: det skal du ikke tænke på.. Vi har os været i fuld gang herhjemme..
det skal du ikke tænke på.. Vi har os været i fuld gang herhjemme..
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128