7+0 andet barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

An&Jo

Så var der lige et nyt billede herfra..
Glemte at tage et i søndags, men huskede det idag..

P.S. beklager rodet der hvor billedet er taget, men har lige rykket rundt i soveværelset, så der var lige nogle ting der mangler en ny plads..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Så var der lige et nyt billede herfra..
Glemte at tage et i søndags, men huskede det idag..

P.S. beklager rodet der hvor billedet er taget, men har lige rykket rundt i soveværelset, så der var lige nogle ting der mangler en ny plads..

Hvor er du fiin  

Det er utroligt så hurtigt det går med 2. barn. 

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Hvor er du fiin  

Det er utroligt så hurtigt det går med 2. barn. 

tak.. Ja det går utrolig hurtigt.. :O

Men min mave er faldet lidt igen, har været utrolig oppustet den sidste uge, så den har virkelig været stor..

og tillykke med din lille spire forresten..

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

tak.. Ja det går utrolig hurtigt.. :O

Men min mave er faldet lidt igen, har været utrolig oppustet den sidste uge, så den har virkelig været stor..

og tillykke med din lille spire forresten..

Syns også min mave har været ret stor , og er begyndt at skrumpe lidt igen ..

Og mange tak  

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Syns også min mave har været ret stor , og er begyndt at skrumpe lidt igen ..

Og mange tak  

det er meget rart at den falder lidt igen.. Jeg skal gerne skjule det oppe på skolen indtil jeg har været til NF, så har været ude og låne oversize tunikaer osv, så man ikke lægger mærke til det..

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

det er meget rart at den falder lidt igen.. Jeg skal gerne skjule det oppe på skolen indtil jeg har været til NF, så har været ude og låne oversize tunikaer osv, så man ikke lægger mærke til det..

Heheh .. Ja , jeg er blevet nød til at sige det , da folk selv er begyndt at spørge ... Heheh . Så tyk er jeg 

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Heheh .. Ja , jeg er blevet nød til at sige det , da folk selv er begyndt at spørge ... Heheh . Så tyk er jeg 

hehe.. jeg har sagt det til dem tættest på mig, men jeg skal starte i en helt ny klasse på onsdag, så vil jo ikke at de skal vide det fra starten af, men for dem kan jeg jo også bare være lidt buttet..

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

hehe.. jeg har sagt det til dem tættest på mig, men jeg skal starte i en helt ny klasse på onsdag, så vil jo ikke at de skal vide det fra starten af, men for dem kan jeg jo også bare være lidt buttet..

Nåå ja okay ..

Har også sagt det til de tætteste , dog ikke veninderne .. Heheh ..
Leder lidt efter en sjov måde at skrive det på facebook så alle får det af vide på en gang  

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Nåå ja okay ..

Har også sagt det til de tætteste , dog ikke veninderne .. Heheh ..
Leder lidt efter en sjov måde at skrive det på facebook så alle får det af vide på en gang  

jeg glæder mig faktisk os lidt til at det skal ud på facebook.. Bare for at se hvor mange der bliver forargede over det, for jeg ved der er nogle stykker..

Anmeld

29. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

jeg glæder mig faktisk os lidt til at det skal ud på facebook.. Bare for at se hvor mange der bliver forargede over det, for jeg ved der er nogle stykker..

Ja .. Tror også der er mange der blir vildt overraskede over det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.