Jer der er sygemeldt i graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Sara_S

Mor til Liva skriver:

Tak for dit svar..

Ved min 1 graviditet blev jeg også deltids sygemeldt 2 mdr før barsel hvor vi udfyldte det du omtaler og der var jeg heller ikke til nogen samtale på jobcenteret... men åbenbart anderledes denne gang...

Må vente og se

Hmm... jamen det må været noget nyt så... 

Er det også bækkenløsning du døjer med?

Er den kommet hurtigere denne gang ift din første graviditet?

Jeg spørger fordi jeg er også gravid med nr.2, er i 10. uge og synes at min bækken er begyndt at drille allerede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

MyLittleBaby

Mor til Liva skriver:

Det lyder godt...

Var du arbejdsløs under graviditeten, eller inden du blev gravid siden hun spurgte hvad du ville lave efter barsel??

Ja, det var jeg 

Jeg havde været i aktivering gennem kommunen, og midt i det forløb blev jeg sygemeldt. Så de ville vide om jeg havde i tankerne at starte uddannelse, eller om jeg måske havde fundet et job 

Anmeld

30. januar 2012

Mor til L&S

Sara_S skriver:

Hmm... jamen det må været noget nyt så... 

Er det også bækkenløsning du døjer med?

Er den kommet hurtigere denne gang ift din første graviditet?

Jeg spørger fordi jeg er også gravid med nr.2, er i 10. uge og synes at min bækken er begyndt at drille allerede 

Havde ikke BL ved min 1. graviditet - kunne bare ikke holde til at arb fuldtid de sidste 2 mdr. (arbejdede som butikschef)Denne gang har jeg meget ondt i læn og mave samt smerter i begge baller, men tror ikke at det er BL..

Anmeld

30. januar 2012

Mor til L&S

Thalita skriver:

Ja, det var jeg 

Jeg havde været i aktivering gennem kommunen, og midt i det forløb blev jeg sygemeldt. Så de ville vide om jeg havde i tankerne at starte uddannelse, eller om jeg måske havde fundet et job 

Ok - svært at finde et arbejde allerede inden barsel som først kan på begyndes efter barsel...

Anmeld

30. januar 2012

MyLittleBaby

Mor til Liva skriver:

Ok - svært at finde et arbejde allerede inden barsel som først kan på begyndes efter barsel...

Nemlig 

Men min socialrådgiver er så heller ikke lige den skarpeste kniv i skuffen 

Anmeld

30. januar 2012

MariaKyedDK

Mor til Liva skriver:

Hej  

Har lige modtaget papirer fra kommunen som jeg skal udfylde i forbindelse med sygemelding i graviditet....

Der står noget om at det skal udfyldes i forbindelse med at jeg får en indkaldelse til et møde på jobcenteret..

Jer der har været til det - hvad sker der til mødet? Og blir man sendt ud i noget af en eller anden form??

Håber nogen kan hjælpe.... 

Kh 

det er nok fordi at dit arbejde kører med at hvis nogen sygemeldes, skal de have kontanthjælp...

ellers forstår jeg ikke hvorfor du skal på jobcentret.... 

Anmeld

30. januar 2012

sofiell89

Mor til Liva skriver:

Hej  

Har lige modtaget papirer fra kommunen som jeg skal udfylde i forbindelse med sygemelding i graviditet....

Der står noget om at det skal udfyldes i forbindelse med at jeg får en indkaldelse til et møde på jobcenteret..

Jer der har været til det - hvad sker der til mødet? Og blir man sendt ud i noget af en eller anden form??

Håber nogen kan hjælpe.... 

Kh 

Jeg blev sygemeldt 1/12-11 med bækkenløsning, og min læge skrev bare at jeg var sygemeldt indtil min fødsel. Jeg har ikke modtaget noget brev fra dem (endnu), så der kan jeg ikke hjælpe.

Anmeld

30. januar 2012

132319

Jeg var til møde to gange og begge gange skulle jeg blot redegøre for hvorfor jeg var sygemeldt -Spild af tid!

Anmeld

31. januar 2012

Mor til L&S

MariaKyedDK skriver:

det er nok fordi at dit arbejde kører med at hvis nogen sygemeldes, skal de have kontanthjælp...

ellers forstår jeg ikke hvorfor du skal på jobcentret.... 

Nej, det er ikke det - skal ikke på kontanthjælp, men sygedagpenge.. 

Anmeld

31. januar 2012

Mor til L&S

sofiell89 skriver:

Jeg blev sygemeldt 1/12-11 med bækkenløsning, og min læge skrev bare at jeg var sygemeldt indtil min fødsel. Jeg har ikke modtaget noget brev fra dem (endnu), så der kan jeg ikke hjælpe.

For at du slipper

Har du slem BL?? 

Må jeg spørge hvor du har ondt...? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.