Jeg er sygemeldt, det med at man får papir fra jobcentret har intet og gør med at de er efter en... det er de nye lovkrav som er kommet inden for ca halvandet års tid.
Jeg fik os papir jeg skulle udfylde, og at jeg så ville blive kaldt til en samtale, men pga min grundet sygemelding, fandet de det ikke muligt at jeg skulle møde op, så derfor laver de telefonisk henvendelse til mig
.
Der er os det nye lovkrav, som går ud på, at du skal til en samtale med din chef, og som sagt, der er ikke rigtig noget i det, men det er bare noget de skal gøre, så der ligger papir på at de samtaler er holdt.
Dog kan det godt være muligt, at de under din sygemelding i graviditeten finder et job til dig, du så kan lave i stedet for det du normalt arbejder med
men du kan jo selv mærke på din krop om det de finder til dig, er noget du kan magte eller ej, kan magter man det ikke, så melder man det jo bare tilbage til jobcentret
så finder de enten noget andet igen, eller os siger de, at så skal du ikke vider ud i andre job i din sygemelding 
Anmeld