Bytte mobil? Haves HTC Wildfire S....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.243 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Hvem?

Jeg har i Mandags købt ny tlf, da jeg gentagene gange tabte min gamle i spartelspanden og sælgeren i mobilbiksen fik mig overbevist om at det dersens touch bare var SÅ smart, (Year right)...

Men den er altså helt ny, sort og brugt meget lidt, ej heller simlåst, ku måske godt bruge noget a la touch/taster????

Nogle der har interesse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Hvem?

OG der er 2 års fuld garanti på, hva enten du bakker over den, smider den i vaskemaskinen eller kaster den i væggen.....

Anmeld

29. januar 2012

Alexander&Lærke

Tror du ikke bare du skal give den en chance, jeg har selv en htc hero fik den af min kæreste for 1/2 år siden. Og den var virkelig også svær at bruge i starten, kunne slet ikke skrive sms på den til trods for at jeg ellers har haft mobil de sidte 10 år eller noget. Men nu køre det og den er virkelig smart og god at bruge, den tage nok nok nogle ring billeder men ellers er der ikke noget at klage over og det bedste ved den, man kan gå på nettet.... Jeg ville ihvertfælle give den en chance for du komme uden tvivl til at tabe en masse penge på den, så heller vente 1/2 år og se om det går ellers sælg den og der vil stadig være en masse garanti på den...

Anmeld

29. januar 2012

AndreasMor84

Bondefruen skriver:

Jeg har i Mandags købt ny tlf, da jeg gentagene gange tabte min gamle i spartelspanden og sælgeren i mobilbiksen fik mig overbevist om at det dersens touch bare var SÅ smart, (Year right)...

Men den er altså helt ny, sort og brugt meget lidt, ej heller simlåst, ku måske godt bruge noget a la touch/taster????

Nogle der har interesse??

Jeg har en hvid Nokia x3-n2. Den har både taster og touch. Den er godt og vel 1 år gammel og har selvfølgelig lidt lommeridser. En bytning er nok ikke realistisk men vil gerne sælge den hvis du er interesseret?

Anmeld

29. januar 2012

Bryndis

AndreasMor2011 skriver:

Jeg har en hvid Nokia x3-n2. Den har både taster og touch. Den er godt og vel 1 år gammel og har selvfølgelig lidt lommeridser. En bytning er nok ikke realistisk men vil gerne sælge den hvis du er interesseret?

Hvad er prisen? Hvis du ts ikke er interesseret

Anmeld

29. januar 2012

AndreasMor84

Bryndis skriver:

DDe

Hvad er prisen? Hvis du ts ikke er interesseret

Det har jeg ikke lige tænkt over. Hvad vil du evt gi?;-)

Anmeld

29. januar 2012

Hvem?

AndreasMor2011 skriver:

Den var smart, Hva har du tænkt dig af pris??

Lommeridser er ligegyldigt, bare den fungere optimalt

Ku du tænke dig Wildfire'en?

Anmeld

30. januar 2012

AndreasMor84

Bondefruen skriver:

LJe

Den var smart, Hva har du tænkt dig af pris??

Lommeridser er ligegyldigt, bare den fungere optimalt

Ku du tænke dig Wildfire'en?

Jeg tænkte ca 400 inkl porto.

Anmeld

30. januar 2012

Hvem?

AndreasMor84 skriver:

Jeg tænkte ca 400 inkl porto.

Kan vi sige 350 inkl porto??

Så kan jeg overføre dem idag?

Anmeld

30. januar 2012

AndreasMor84

Bondefruen skriver:

Kan vi sige 350 inkl porto??

Så kan jeg overføre dem idag?

Det kan vi godt. Vedhæfter lige et par billeder af de små "fejl" som jo kommer med tiden så du lige kan se det. Men ellers fejler den intet. Var rigtig glad for den, da der jo både var taster(til sms osv) og touch

Jeg har ikke kommenteret dit forslag mht om jeg er int. i Wildfiren, for regnede ikke med at du ville bytte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.