Naturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2009

Diana...

lonemus skriver:

Er helst ude hver dag, dog ikke hvis det regner meget!!
Det samme er børnene, de er ude hver formiddag i vuggestuen, samt hver eftermiddag herhjemme - de elsker at være ude og er meget svære at få med ind igen

Elsker at spise ude på terrassen om sommeren - men kan heller ikke lide bare tæer i græsset, men det er nu mest pga jeg er bange for at træde på en bi/hveps!

Lone - som glæder sig så enromt til sommer .)

eller en edderkop ad ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

eller en edderkop ad ad

puha så skriger jeg... kan ikke med edderkoper...

men er så heldig hvis der kommer en inden for spiser Balou dem

Anmeld

16. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

puha så skriger jeg... kan ikke med edderkoper...

men er så heldig hvis der kommer en inden for spiser Balou dem

Ja det gør vores kære katte ikk de kikker bare på dem og vi har bare mange da vi bor på landet og jeg hader dem og jeg skriger når jeg ser dem og går ikke ind i rummet før den er fjernet føj føj

Anmeld

16. marts 2009

Nemesis

ja vi er ude :-) Begge mine drenge har også altid været udebørn. Ture i skoven/langs stranden er hyggeligt og det gør vi faktisk hver weekend. Vi er også campister..såååå frisk luft og masser af det er nok kendetegnet her.

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ja det gør vores kære katte ikk de kikker bare på dem og vi har bare mange da vi bor på landet og jeg hader dem og jeg skriger når jeg ser dem og går ikke ind i rummet før den er fjernet føj føj

hehe det virker meget bekendt... for nogle år siden var der kommet en med op fra kælderen i vasketøjet og vi hvade lige fået nye overbor og jeg skrag og hoppe for livet, det var lige så de kom ned og spurgte hvade der skete...

Anmeld

16. marts 2009

Fam. Madsen

uhh jeg elsker naturen jeg er ude hverdag også selvom at det snere eller renger så skal jeg ud, sønnen er også ude hverdag han sover ude i hans barnevogn og når vi når til middag så er vi ude og gå tur med hunden og igen til aften iden vi skal hae aftensmad.

vi er på camping hver år i sommerferien og har lige været afsted her i 5 dage hvor vi jo også var ude hverdag.

så her hjemme elsker vi og komme ud...

Anmeld

16. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal helst ud hver dag Og det er ligemeget hvordan vejret er. Det er ikke noget, som hedder dårligt vejr, men forkert påklædning Så er det godt jeg har et job, der tvinger mig ud hver dag og en hund, der skal luftes

Anmeld

16. marts 2009

Lise

Jeg er vist ikke noget ude-menneske

Tanken om at være ude hele sommeren er fantastisk, men når det så er sommer, så er det sgu ikke altid jeg gider at rende udenfor alligevel. Og så er det for koldt, og så er det for varmt... Jeg aftaler tit med mig selv at jeg skal være bedre til i weekenderne at tage Simon med ud og lege, men det bliver sgu sjældent til så meget. Ved ikke helt hvad jeg skal lave derude. Aj, jeg kan godt lide at være ude...nogen gange...

Jeg synes til gengæld at det er skønt at gå med bare fødder på græsplæne, og jeg kan også godt lide at spise ude, når vejret er til det

Anmeld

16. marts 2009

Marlene.B

Hej vil lige blande mig lidt her.
Herhjemme er vi meget ude. Vi bor på en bondegård og kommer begge fra kvæggårde så har altid været udemennesker. Junior er også ude menneske og nu hvor det er lyst til kl 19 skynder vi os ud når vi har spist ( 17.30)
I juni/juli måned kan jeg gå i haven til kl 23-23.30.
Eller sidde i gården og få en kold øl og smøg. (Dog ikke mere da jeg er gravid) Bare at sidde og nyde stilheden, det er for fedt.
Det er da for fedt at løbe med bare tæer i græsset og spille bold. Love it og jubii nu er det snart sommer

Hilsen fra ude mennesket

Anmeld

16. marts 2009

Miamaja

vi har det bedst med at gaa tur ude hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.