Naturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Rasmine

Hvor mange "skal" helst ud hver dag?
Hvor mange kan ikke rigtig tage sig sammen til at komme ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

Rasmine

Her skulle så have været en afstemning!

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Jeg er glad for at gå en tur hver dag og gør det også gerne i forbindelse med mit arbejde, men er ikke den store natur person...

Hader f.eks at spise uden for om sommeren....
og det værste jeg ved er bare tæer i græsset - UFFFF....

Anmeld

16. marts 2009

Rasmine

PiaR skriver:

Jeg er glad for at gå en tur hver dag og gør det også gerne i forbindelse med mit arbejde, men er ikke den store natur person...

Hader f.eks at spise uden for om sommeren....
og det værste jeg ved er bare tæer i græsset - UFFFF....

Om sommeren??
WHAT???
Shit, her er det lige modsat.
Jeg har lige været til eksamen om naturens restituerende kraft, og har virkelig fået øjnene op for hvor godt det er at komme ud!
Ikke mindst for ungerne.

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Mebach skriver:

Om sommeren??
WHAT???
Shit, her er det lige modsat.
Jeg har lige været til eksamen om naturens restituerende kraft, og har virkelig fået øjnene op for hvor godt det er at komme ud!
Ikke mindst for ungerne.

jamen det er dejligt at være ude, bare jeg kan spise inden for og holde skoene på

Anmeld

16. marts 2009

Diana...

Uhh jeg ELSKER at være uden for der er ikke noget bedre. næsten i alt vejr det skal bare ikke blæse så gider jeg ikke. Men om det regner sner mega varmt osv er lige skønt i mine øjne. og en god gang sex i regn vejr i haven er sgu da for sjovt ha ha så ude er bare godt

Knus Diana

Anmeld

16. marts 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Uhh jeg ELSKER at være uden for der er ikke noget bedre. næsten i alt vejr det skal bare ikke blæse så gider jeg ikke. Men om det regner sner mega varmt osv er lige skønt i mine øjne. og en god gang sex i regn vejr i haven er sgu da for sjovt ha ha så ude er bare godt

Knus Diana

Du er sgu tosset, men på den gode måde... "en god gang sex i regnen" nu fik jeg lige et billede af dig og Claus i regnen - he he....

Anmeld

16. marts 2009

Diana...

PiaR skriver:

Du er sgu tosset, men på den gode måde... "en god gang sex i regnen" nu fik jeg lige et billede af dig og Claus i regnen - he he....

Griner det kan ikke være et kønt billed griner

Anmeld

16. marts 2009

SaNiNa

elsker at komme ud, men lige fortiden går jeg ikke så langt før jeg får rigtig ondt så det er meegt begrænset hvor meget jeg kommer ud.

men ellers så er jeg ude flere timer om dagen.

Anmeld

16. marts 2009

lonemus

Er helst ude hver dag, dog ikke hvis det regner meget!!
Det samme er børnene, de er ude hver formiddag i vuggestuen, samt hver eftermiddag herhjemme - de elsker at være ude og er meget svære at få med ind igen

Elsker at spise ude på terrassen om sommeren - men kan heller ikke lide bare tæer i græsset, men det er nu mest pga jeg er bange for at træde på en bi/hveps!

Lone - som glæder sig så enromt til sommer .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.