Hvordan gør i ? Hvad er bedst efter at have sexet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

Et lidt underligt spørgsmål herfra, derfor er jeg anonym

Men der går jo mange myter og skrøner om hvad der er bedst, men hensyn til stilling osv ...

Hvad tror eller ved i øger chancerne efter sex og under sex?

Bliver I liggende i sengen lidt til efter i har sexet for at sæden kan bliver der lidt ?

Kommer jeres kæreste i bestemte stillinger for at gøre det nemmere for sæden at komme op ?

Når jeres kæreste ¨kommer¨, kører han så videre eller stopper han mens han kommer så det kommer så langt op som muligt ?

Fortsat god søndag herfra den underlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Gaia

Har sex og går i bad bagefter så intet specielt her. Tror ikke du skla gøre noget. Sædcellerne er oppe idig og skal ikke have hjælp på den måde at de når hUrtigereop hvis du står påhovedet, at de falder ud hvis du rejser dig, osv. . De svømmer selv op og jo tættere du er på æl jo hurtigere kommer de frem kva den ændring i din væske i skeden, som ændre karakter så de svømmer hurtigere  så ha sex og stol på du intet særligt skal gøre bagefter udover hvad du har lyst til . Nå ja altså at der ryger en del ud af dig igen skal du ikke tænke på. Din kæreste/ mand har lige leveret en 500 sædceller så der skulle være rigeligt at tage af. Hvis hans sædkvalitet er normal hvilket vi jo antager den er 

Anmeld

29. januar 2012

Annana89

Ehh det tænkte vi slet ikke over! Vi sexede bare som vi lige havde lyst! Ellers tror jeg det bliver for teknisk at skulle lave en baby og egentlig ikke et hyggeligt projekt!

I forvjen var det lidt akavet at skulle hente manden hjem fra byen for nu have jeg altså ægløsning! Vi prøvede bare at lave lidt sjov med det men skulle vi ha tænkt forløbet igennem om hvordan og hvorledes forholdende var bedst så tror jeg simpelthen det havde været SÅ akavet for os at ingen af os havde nydt det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.