Pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

HeidiØ

Juliane

Ida

Filucca

Ja, det sidste er jeg lige pludselig blevet helt tosset med!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Jibbe

Da vi ventede Frej havde vi Nivikka og Iluna som pigenavne. Det har vi stadig tror jeg. Denne gang har vi slet ikke diskuteret navne rigtigt endnu. Sidste gang troede vi han skulle hedde Carl men endte med Frej Så vi ser om 5 mdr hvilket køn der kommer og hvad navnet bliver

Anmeld

29. januar 2012

Pigent

Baagøe skriver:

Jeg må hellere udtrykke mig anderledes så...

Er der nogen speciel grund eller anledning til, at en kommende datter skal bære det navn?

Celina fordi jeg godt kan lide navnet også fordi det er det første navn min kæreste og jeg blev enig om som vi begge kan lide. 
Det eneste navn vi er helt enig om er Celina, de andre pigenavne og drengenavne er vi begge usikker på.

Fransiska, har faktisk lidt en sjov historie bag sig. Mener at det var til prins Henriks dåb, hvor de i tvet viste et lille klip med nogle andre børn der var blevet  døbt samme dag også var der et forældre par der havde døbt deres søn et eller andet kan ikke huske det, mener det var Malthe og hvis de en dag fik en pige skulle hun hedde Fransiska og fra den dag har jeg været vild med det navn 

Så derfor Celina Fransiska, vil kun kalde hende Celina. 

Anmeld

29. januar 2012

Pigent

I nævner mange forskellig navne og fine navne 

Anmeld

29. januar 2012

FrkLarsen

Barnepigen skriver:

Hej Piger 

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn endnu
Vil bare gerne høre jeres ynglings pigenavn.
Så hvis i fik en pige i dag hvad skulle hun så hedde?

Hvis jeg selv fik en pige i dag vil hun kom til at hedde Celina Fransiska 

Rigtig god søndag 

Jeg har en prinsesse der hedder Emilie, hvis jeg skulle gå hen og blive gravid igen, og få en pige, så tiltaler navnet AYA mig, synes det er så smukt! 

Anmeld

29. januar 2012

Pixi-pigen

Ella eller Clara

Anmeld

29. januar 2012

LMA

De pigenavne min kæreste og jeg har snakket om er Elisabeth Estrid og Victoria Nanna

Estrid er en sammentrækning af vores mormødre (Eva og Astrid), mens Nanna er en sammentrækning af vores farmødre (Ninna og Anna)

Så nu får vi at se om det nogensinde bliver aktuelt

Anmeld

29. januar 2012

4kløver

Jeg har en Yasmin. Zindy og Xenya. Vis Xander var en pige blev det Aisha

Anmeld

29. januar 2012

Chiip91

Min Lille prinsesse skal hede Linnea Chelsea  Har også tænkt MEGET på Linnea Anastasija 

Anmeld

29. januar 2012

akskovmose

Barnepigen skriver:

Hej Piger 

Jeg er ikke gravid og skal heller have børn endnu
Vil bare gerne høre jeres ynglings pigenavn.
Så hvis i fik en pige i dag hvad skulle hun så hedde?

Hvis jeg selv fik en pige i dag vil hun kom til at hedde Celina Fransiska 

Rigtig god søndag 

Hvis Valdemar var blevet en pige, var det blevet Esther Marie eller Dorthea. Flere grunde; De to navne passer godt sammen med vores andre børn; Marcus, Noah og Alma Sofie (skulle der snige sig en barn nr 5 ind var der oplagte navneforslag  Manden er ikke enig om en 5'er)

Nå men det er en hel anden snak..

En anden årsag er at min Bedstemor hed Anna Dorthea, deraf Dorthea (min storesøsters pige hedder Anna, derfor kan vi ikke bruge hele navnet) Esther Marie: Min anden Bedstemor hed Esther og Marie er fra min storesøster. 

Annette.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.