Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Hej Piger Jeg er ikke gravid og skal heller have børn endnuVil bare gerne høre jeres ynglings pigenavn.Så hvis i fik en pige i dag hvad skulle hun så hedde? Hvis jeg selv fik en pige i dag vil hun kom til at hedde Celina Fransiska Rigtig god søndag
Hej Piger
Jeg er ikke gravid og skal heller have børn endnuVil bare gerne høre jeres ynglings pigenavn.Så hvis i fik en pige i dag hvad skulle hun så hedde?
Hvis jeg selv fik en pige i dag vil hun kom til at hedde Celina Fransiska
Rigtig god søndag
Min pige hedder Lea, og jeg eeeelsker det navn
Hvis jeg skulle få en pige mere så skulle hun hedde Malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
- Angelina
- Stephanie
- Rose
Ynglings pigenavn er Nicita
Skulle vi have en pige i dag, ville det blive, Milina, Cazia, Sachia, Pixie, Izzy, Iselina eller Nicalina.
Men vi venter en dreng
Vores datter hedder Alberte, et klart favorit pigenavn hos mig - og kæresten
Fik jeg en pige til tror jeg det ville stå mellem Olivia eller Isolde. Uden at have snakket med kæresten om det hehe
/Fenja
Min datter hedder Jessica.Fik jeg en datter mere og kæresten bare skulle holde mund, ville hun komme til at hedde Jasmin, men det er et hundenavn ifølge kæresten
Vi har en Ene..
Hvis vi fik en pige mere så har vi navnene: Esther og Aviaya..
hvis det er en pige der gemmer sig inde i min mave... så vil jeg gerne havde hun skal hedde Elna Elisabeth
elisabeth er efter min elskede oldemor der døde for et par år siden og Elna sys jeg bare er så smukt...
men manden er sikker på vi får en dreng og han vil slet ikke snakke navne endnu...
Barnepigen skriver: Anledning til det navn jeg har skrevet?
Anledning til det navn jeg har skrevet?
Jeg må hellere udtrykke mig anderledes så...
Er der nogen speciel grund eller anledning til, at en kommende datter skal bære det navn?
maria_wlt skriver: Vi har en Ene.. Hvis vi fik en pige mere så har vi navnene: Esther og Aviaya..
Esther og Ene er en meget smuk kombination i min optik
Hmmmmm.... har et par stykker
Hvis jeg skulle have en pige mere (og jeg selv måtte bestemme) skulle hun hedde enten Vigga, Viola eller Asta.
Men synes også at Esther og Alba er så fine navne...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128