Var det så rigtigt elller indbildning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Anonym trådstarter

Alle Jer der har siddet med ømme bryster, niv i underlivet, "hævet" mave og let kvalme ......

Var I gravide eller var det "bare" æl, eller var det ren indbildning fordi I gerne vil være gravide?

Sidder nemlig med alle tegnene og tænker  Det er første mdr vi prøver at lave en nr 2. Bør få mens d. 7/2 ca. hvis ikke det er så ville man kunne mærke noget nu ?

Takker .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Bryndis

Følger lige med. Har samme symptomer og er gået en uge over tid. Dog ønsker jeg ikke en graviditet.

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Følger lige med. Har samme symptomer og er gået en uge over tid. Dog ønsker jeg ikke en graviditet.

for at du ikke er og jeg er  Men ved ikke om det bare er æl. Sidste gang blev jeg gravid før forventet, så har ikke prøvet det her med at gå og analysere sin krops signaler.

Anmeld

29. januar 2012

Masig

I 10 mdr gik jeg med de symptomer de 14 dage efter ÆL og frem til mens... 11. mdr havde vi opgivet og jeg kunne derfor ikke rigtig mærke noget.. Før jeg så tilfældigvis testede positiv denne gang, og så kom de ømme bryster kort tid efter... Så her var det indbildning/ÆL/cyklus der drillede...

Anmeld

29. januar 2012

come2

Anonym skriver:

Alle Jer der har siddet med ømme bryster, niv i underlivet, "hævet" mave og let kvalme ......

Var I gravide eller var det "bare" æl, eller var det ren indbildning fordi I gerne vil være gravide?

Sidder nemlig med alle tegnene og tænker  Det er første mdr vi prøver at lave en nr 2. Bør få mens d. 7/2 ca. hvis ikke det er så ville man kunne mærke noget nu ?

Takker .....

Jeg var en af dem.

Jeg begyndte at bløde lidt 5 dage før tid ca. Det varede dog kun 2½ dag.

Måske er der stadig håb, venter på teste imorgen

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg var en af dem.

Jeg begyndte at bløde lidt 5 dage før tid ca. Det varede dog kun 2½ dag.

Måske er der stadig håb, venter på teste imorgen

Spændende

Tror jeg venter lidt endnu ...

Anmeld

29. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Takker .....

Jeg tror jeg kan svare ja til alle 3 dele  Jeg har haft alle mulige symptomer og gået over tid, men ingen positiv test. 

De første par gange var det dog ægløsningen som jeg "reagerede" på. Derefter spillede min krop mig et puds og "legede" at den var gravid, men nej. Jeg prøvede ikke at tænke så meget på det, og så var den der igen i næste periode! Min kæreste sagde, at jeg var gravid, men jeg nægtede at bruge penge på en ny test, når de alle var negative... Jeg blev dårlig en lørdag morgen med svimmelhed og jeg overgav mig! Der var de 2 fineste streger 

Anmeld

29. januar 2012

ano14316

jeg ønskede på det tidspunkt ikke at være gravid, men tog en test pga træthed og nega ømme bryster, den var positiv og idag er jeg så lykkelig for det...

Anmeld

29. januar 2012

Muffinmus

nok narret hver andne måned af kroppen uden gevinst, så her var tegnene falske de fleste af gangene. Men før eller snere rammer man jo den rigtige måned med de rigtige tegn.

Anmeld

29. januar 2012

Linea

Min mand og jeg ønsker at få barn nr. 2 og jeg har lige oplevet, at jeg var så godt som helt sikker på, at jeg var gravid. Jeg har haft de sædvanlige tegn som: Ømme bryster, hyppige toiletbesøg, ligamentssmerter, udebleven mens., tiltagende appetit osv. Jeg fik dog ikke nogen positiv test, og det undrede mig selvfølgelig. Mens. kom en uge forsinket og ja, jeg måtte jo indse at min krop og psyke havde spillet mig et puds. Øv bøv......men det kommer vel, når det kommer. Bare lettere sagt end gjort ikke at blive lidt utålmodig og fokuseret på tegn og signaler, når man nu vil det så meget. Håber den er der for dig.

Mange hilsner Linea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.