Lunae skriver:
Puha. Min hjerne kører i fuld fart 24/7. Jeg føler mig presset og søger hele tiden en dybere mening med ALT!
Jeg drømmer om at finde noget, som kan få mig til at slappe af, så jeg kan få ladet op og bruge energi på skole og familie.
Hvad gør du hvis/når du har brug for energi?
Det eneste der virkelig kan få mine tanker væk er meditation.. Ikke sådan noget hvor man sidder med benene krydset og siger "uhhmm", men køb en CD med guidet meditation, hvor en stemme guider dig gennem en rejse ind i sindet på den ene eller anden måde. Der findes rigtig mange, prøv at spørg i en helsebutik... Og så er der afslappende musik i baggrunden på CD'en... Det er virkelig det eneste der virker på mig hvis jeg skal helt væk fra alle dagens bekymringer og tanker....
Sørg for at have fuldstændig fred og ro, børn, mand, hund osv hvad man ellers har der kan forstyrre skal ud af huset, og så skal du bare lægge dig i sengen, på sofaen eller et andet sted hvor du ligger godt og behageligt, og sætte CD'en på og bare lytte og gøre som stemmen siger.... Man føler sig som et helt nyt menneske bagefter og sådan en CD koster mellem 100-200 kr så det er da billigt sluppet synes jeg.. Den kan jo bruges igen og igen...
Anmeld