Hvordan kobler i af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Lunae

Puha. Min hjerne kører i fuld fart 24/7. Jeg føler mig presset og søger hele tiden en dybere mening med ALT!

Jeg drømmer om at finde noget, som kan få mig til at slappe af, så jeg kan få ladet op og bruge energi på skole og familie.

Hvad gør du hvis/når du har brug for energi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

lycly

Jeg læser. Det får mig væk fra den "virkelige" verden, og ind i en anden. Det er super skønt lige at være et andet sted i en times tid.

Det er sådan engle-versionen af min afkobling. Djævle-versionen er shopping

Anmeld

29. januar 2012

Masig

Lunae skriver:

Puha. Min hjerne kører i fuld fart 24/7. Jeg føler mig presset og søger hele tiden en dybere mening med ALT!

Jeg drømmer om at finde noget, som kan få mig til at slappe af, så jeg kan få ladet op og bruge energi på skole og familie.

Det eneste der virkelig kan få mine tanker væk er meditation.. Ikke sådan noget hvor man sidder med benene krydset og siger "uhhmm", men køb en CD med guidet meditation, hvor en stemme guider dig gennem en rejse ind i sindet på den ene eller anden måde. Der findes rigtig mange, prøv at spørg i en helsebutik... Og så er der afslappende musik i baggrunden på CD'en... Det er virkelig det eneste der virker på mig hvis jeg skal helt væk fra alle dagens bekymringer og tanker....

Sørg for at have fuldstændig fred og ro, børn, mand, hund osv hvad man ellers har der kan forstyrre skal ud af huset, og så skal du bare lægge dig i sengen, på sofaen eller et andet sted hvor du ligger godt og behageligt, og sætte CD'en på og bare lytte og gøre som stemmen siger.... Man føler sig som et helt nyt menneske bagefter og sådan en CD koster mellem 100-200 kr så det er da billigt sluppet synes jeg.. Den kan jo bruges igen og igen...

Anmeld

29. januar 2012

Joan ( Smallie )

Jeg enten styrke træner eller tager en tur på cros eller cykel i center og så musik i mine øre og så får mine tanker bare lov til at flyve og jeg prøver ikke på at styre dem. Mine tanker køre nemlig også rundt i hovedet 24/7 men dette har en god virkning på mig

Anmeld

29. januar 2012

come2

Lunae skriver:

Jeg træner

tager i svømmehal

tager ind og får ansigsbehandling

går lange ture med hunden

Anmeld

30. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg læser.... elsker at læse og kan kaste mig over hvad som helst. (bortset fra uhyggelige bøger)

ellers nyder jeg en lang løbetur som virkelig kan stresse mig af, og så min ugentlige zumba time.

Anmeld

30. januar 2012

MariaKyedDK

Lunae skriver:

Jeg Læser i min elskede Bøger de får mig ind i en hel anden verden - Og Elsker den Verden, vil ønske man selv var der... 

Anmeld

30. januar 2012

gonefishing

Lunae skriver:

YOGA!!! man har det SÅ dejligt i kroppen efter.

Anmeld

30. januar 2012

morethanperfect

Lunae skriver:

Jeg sætter mig foran computeren med noget musik , det får mig til at slappe af  

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Jeg læser , ser serier eller laver noget kreativt (dog ikke så meget som jeg gerne ville )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.