Anonym skriver:
vi har prøvet på at lave et lille ønskebarn siden Juli sidste år. Jeg har en fast cyklus på 29-30 dage. Men intet sker, og det på trods af at vi troligt har sex ca 14 dage efter min sidste mens dag HVER måned (for jeg har jo læst alle steder at det er ca der ens ægløsning ligger...)
Vi blev enige om at jeg i denne måned skulle prøve at tage ægløsningstest for at se om jeg overhovedet har ægløsning, og i såfald hvornår den evt ligger...
Min sidste mens første dag lå den 21/1 og den stoppede igen den 25/1. jeg tog en ÆL test den 25/1 som var negativ... hvilket jeg jo også forventede...
idag vågner jeg så med meget ømme bryster og niv i underlivet. Så jeg tager en ÆL test, og den er sku positiv!
kun 4 dage efter min mens er stoppet! dvs kun 9 dage efter min sidste mens første dag!
jeg plejer aldrig at være særlig oplagt til sex i den første uge efter min mens er sluttet, så vi plejer faktisk aldrig at have sex på dette tidspunkt!
og nu ligger jeg jo så 2 og 2 sammen.. 
hvis min ÆL altid falder så tidligt, og vi nærmest aldrig har sex på det tidspunkt så er det sku da klart at vi ikke har ramt den...
halleluja for ÆL tests! nu skal der laves bebs!!! 

(ps. synes egentlig også at billedet næsten taler for sig selv!
)
min ægløsning kom også 8 dage efter mens. Vi er også begyndt på ÆL teste