[citat]Ja de "eksperter" kan altså til tider være ret så irriterende og give en SÅ dårlig samvittighed. Læste i "Helse" at babyalarmen skulle placeres så langt væk fra barnets hovede som muligt og gerne i fodenden.....Hmmmmm hvordan klarer man lige det i en barnevogn?!??? Jeg har nu i over 7 mdr placeret den alarm lige over Julies hovede, og fik virkelig dårlig samvittighed da jeg læste at det var noget skidt
Kh
Helle - der stadig stiller babyalarmen ved hovedet - hvad gør i?[/citat]
Åh nej dog! Man kan jo slet ikke eksistere, hvis man skal gøre alting rigtigt, når det hele tiden ændrer sig :'( What to do? Skal man helt holde op med at læse de dumme formodninger eller skal man flytte på ødegård i Sverige og leve af forhåndenværende bær og ulve :S
Men babyalarm har vi ikke, så jeg gør ingenting, men rart at vide for mig, for vi skal til at have en, omend jeg heller ikke rigtigt ved, hvordan jeg skal anbringe den i fodenden af en voksipose (?)
Og sur aberø# at læse den babyalarm-historie, når man har gjort det i 7-8 måneder :@
Men lad være at bekymre dig, for de babyalarmer har da efterhånden eksisteret i en del år og der er da vist ikke nogle, der har taget skade af det endnu...
Kh Birgitte - nu på vej til at foretage mig noget konstruktivt: finde glasflasker på trendsales, for tør selvfølgelig ikke at bruge plastflasker længere nu >(
Anmeld