[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
Jeg klipper dem også efter buen. Jeg lader altid en lille bitte hvid kant tilbage, og så kan de jo ike gro ned i huden. Hvis man klipper dem lige over, bliver der da en syleskarp kant i hjørnerne, og så er det da klart, at de kan rive sig selv og deres udkårne til blods.
Hilsen Helle, som er ved at være godt træt af eksperter, der får en fed hyre for at prøve at give mig dårlig samvittighed.[/citat]
Hæ, hæ Ja det kan der sgu være noget om ;) - den med eksperterne altså. Nøj, hvor kan man bare få nok af dem. Har f.eks. lige - efter at have forsvoret, jeg over hovedet ville læse noget som helst om det - rålæst alt, jeg kunne finde om Bisphenol A i plastflasker og er blevet så irriteret. Hvad skal jeg nu bruge det til efter at have ladet hende drikke af plastflasker i mange måneder? Hvorfor bliver sådan noget ikke fjernet fra markedet, hvis der er tvivl om sikkerheden?
Nå, sidespring, men svært træt af ikke at kunne vide alt om alt, så jeg helt og aldeles kan undgå at udsætte min øjesten for fare ;)[/citat]
Ja de "eksperter" kan altså til tider være ret så irriterende og give en SÅ dårlig samvittighed. Læste i "Helse" at babyalarmen skulle placeres så langt væk fra barnets hovede som muligt og gerne i fodenden.....Hmmmmm hvordan klarer man lige det i en barnevogn?!??? Jeg har nu i over 7 mdr placeret den alarm lige over Julies hovede, og fik virkelig dårlig samvittighed da jeg læste at det var noget skidt :'(
Kh
Helle - der stadig stiller babyalarmen ved hovedet - hvad gør i?
Anmeld