Idas vej til verden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jeanett1988 skriver:

Ja det er skønt med de dejlige runde kinder Dem havde min datter også ved fødslen.

Hehe, så har de også lidt at tabe sig på  Hvilken min Idamus vidst også har. Hendes kinder er i hvert fald blevet lidt mindre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

KittyMaMa

rikkeregnbue skriver:

Hun var 50 cm og vejede 3770  Men er ret sikker på at hun har tabt sig lidt, for hendes kinder er ikke heeeeelt så tykke mere

Men sød er hun!  Tillykke igen!

/K

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

Flot beretning.. Epiduralblokaden er fantastisk... Fik den begge gange til mine fødsler... 

Kæmpe stort tillykke med hende...  Hun er rigtig fin... 

Anmeld

28. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

KittyMaMa skriver:

Men sød er hun!  Tillykke igen!

/K

Mange tak

Anmeld

28. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Flot beretning.. Epiduralblokaden er fantastisk... Fik den begge gange til mine fødsler... 

Kæmpe stort tillykke med hende...  Hun er rigtig fin... 

Den er ubeskrivelig fantastisk. Efter jeg fik den lagt fik jeg mig forresten også en lur  Hehe. Smerterne var jo væk lige pludselig

Og tusind tak

Anmeld

28. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Den er ubeskrivelig fantastisk. Efter jeg fik den lagt fik jeg mig forresten også en lur  Hehe. Smerterne var jo væk lige pludselig

Og tusind tak

Det er dejligt når man kan få lov og sove lidt undervejs... Med Lina gik veerne også i stå og der måtte vi slukke for epi... 

Anmeld

28. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Det er dejligt når man kan få lov og sove lidt undervejs... Med Lina gik veerne også i stå og der måtte vi slukke for epi... 

Øv da!  Heldigvis blev min ikke slukket, og lige som jeg havde fået hende presset ud var der ikke mere i den der ting som holdte den kørende.

Anmeld

28. januar 2012

B&J

stort tillykke med hende og hvor ser hun bare dejlig ud og sikke nogle kinder du kan kysse så vidunderlige

Anmeld

29. januar 2012

Nessie

Stort tillykke med hende, hun er da bare en skøn lille én

Anmeld

29. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

stort tillykke med hende og hvor ser hun bare dejlig ud og sikke nogle kinder du kan kysse så vidunderlige

Tusind tak, og jep.. Tror ida musen er ved at være træt af alle de kyssere hun får!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.