Det der med boblerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Clisolka

Jeg mærkede aldrig boblerne før til slut i graviditeten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

det kan jeg virkelig godt forstå, og man glæder sig jo også til a mærke liv.

Bare vent 1½ måned, så mærker du det sikkert stille og roligt.

Jeg vil prøve at væbne mig med tålmodighed og vente i spænding på liv

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg mærkede bobler under navlen 14+3, da jeg ventede Boas... Det er meget forskellig, hvornår man mærker det...

Det var da også ret tidligt alligevel...

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Joyce skriver:

Det er forskelligt hvornår man mærker dem, og hvor man mærker dem..

Jeg mærket først omkring i uge 18.. og det var fra under navlen og nedefter.. men jeg mærkede dem kun i nogle få dage, så forsvandt de, vendte tilbage i uge 20 som spark

Ok, så er der lige nogle uger endnu inden jeg når dertil

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg mærkede aldrig boblerne før til slut i graviditeten 

Hehe håber da der så var lidt spark i mellemtiden

Anmeld

29. januar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Jer der har mærket bobler. Hvornår skete det? Og hvor? Jeg mener hvor i maven kunne i mærke boblerne? Var det det samme sted hver gang eller var det lidt forskelligt?

Jeg har den sidste uges tid haft rigtig mange bobler i underlivet, men er i tvivl om det bare er luft i tarmene eller om det er babyen... Jeg er ikke så oppustet mere, så det er ikke fordi der er vildt meget luft, men alligevel har der været rigtig mange bobler... Så jeg er i tvivl om det er det ene eller det andet. De kommer forskellige steder i underlivet...

Jeg er 12 uger henne.

Jeg havde "bobler" i maven da jeg var gravid med min datter Det er de første små spæde spark, som mærkes som bobler...

Jeg kan godt nok ikke huske hvornår jeg mærkede dem første gang, men det var sådan lidt forskellige steder i maven, men mest sådan lige under maven.... Det er helt fantastisk! Og det bliver bare tydeligere og tydeligere....

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

STN skriver:

Jeg havde "bobler" i maven da jeg var gravid med min datter Det er de første små spæde spark, som mærkes som bobler...

Jeg kan godt nok ikke huske hvornår jeg mærkede dem første gang, men det var sådan lidt forskellige steder i maven, men mest sådan lige under maven.... Det er helt fantastisk! Og det bliver bare tydeligere og tydeligere....

Det er godt nok svært når man ikke ved hvad man skal tro og hvordan det skal føles synes jeg...

Anmeld

29. januar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Det er godt nok svært når man ikke ved hvad man skal tro og hvordan det skal føles synes jeg...

helt sikkert Men det blir tydeligere med tiden, bare vent....

Det føles ret meget som hvis en lille prut "springer" inde i maven på én... haha... Svært at forklare, men pludselig er du klar over, at det ikke bare er bobler, men em rigtig baby

Anmeld

29. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hehe håber da der så var lidt spark i mellemtiden

Ork, jeg bar rundt på den nye kvindelige fodboldspiller - der var højt gang i fødderne på Isabella hver dag 

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

STN skriver:

helt sikkert Men det blir tydeligere med tiden, bare vent....

Det føles ret meget som hvis en lille prut "springer" inde i maven på én... haha... Svært at forklare, men pludselig er du klar over, at det ikke bare er bobler, men em rigtig baby

Hehe sikken charmerende forklaring... Men ja en dag er man nok ikke i tvivl mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.