Det der med boblerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2012

Anonym trådstarter

Jer der har mærket bobler. Hvornår skete det? Og hvor? Jeg mener hvor i maven kunne i mærke boblerne? Var det det samme sted hver gang eller var det lidt forskelligt?

Jeg har den sidste uges tid haft rigtig mange bobler i underlivet, men er i tvivl om det bare er luft i tarmene eller om det er babyen... Jeg er ikke så oppustet mere, så det er ikke fordi der er vildt meget luft, men alligevel har der været rigtig mange bobler... Så jeg er i tvivl om det er det ene eller det andet. De kommer forskellige steder i underlivet...

Jeg er 12 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang i uge 15 1/2. Denne gang i uge 14. Først er det sådan lidt under navlen, også bliver det bare mere og mere lidt over det hele! Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Første gang i uge 15 1/2. Denne gang i uge 14. Først er det sådan lidt under navlen, også bliver det bare mere og mere lidt over det hele! Vh stine

OK, tak for svaret. Mine bobler er også under navlen... Men ikke noget bestemt sted.. Det føles lidt som om der ruller bobler lige under huden næsten... Men kan man overhovedet mærke det så tidligt første gang?

Anmeld

28. januar 2012

LR85

hvis du er i uge 12, tror jeg nu bare det er tarmene.

Det er bitte små bobler helt nede under skambenet nærmest.

mærkede dem i uge 19

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

hvis du er i uge 12, tror jeg nu bare det er tarmene.

Det er bitte små bobler helt nede under skambenet nærmest.

mærkede dem i uge 19

Hmm så langt nede er de ikke.. Så kan da godt være det bare er tarmene... de er sådan lidt over det hele i underlivet synes jeg... Synes ellers det plejer at være over maven når det er tarmene...

Anmeld

28. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Hmm så langt nede er de ikke.. Så kan da godt være det bare er tarmene... de er sådan lidt over det hele i underlivet synes jeg... Synes ellers det plejer at være over maven når det er tarmene...

det er svært a svare på, men hvor stor er baby i uge 12? Den fylder jo ikke engang livmoderen ud endnu, så den kan ikke ramme væggene.

Tror mange kan tage fejl a fx tarmene og den voksende livmoder.

Du vil opleve de her bitte bitte små bobler, som efter kort tid går over i puf/spark, når du er det længere henne

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

det er svært a svare på, men hvor stor er baby i uge 12? Den fylder jo ikke engang livmoderen ud endnu, så den kan ikke ramme væggene.

Tror mange kan tage fejl a fx tarmene og den voksende livmoder.

Du vil opleve de her bitte bitte små bobler, som efter kort tid går over i puf/spark, når du er det længere henne

Aner det ikke.. 5-6 cm tror jeg....

Ja det kommer jo nok lige pludselig, men der sker jo også bare SÅ meget med kroppen så kan slet ikke finde hoved og hale i det...

Anmeld

28. januar 2012

LR85

Anonym skriver:

Aner det ikke.. 5-6 cm tror jeg....

Ja det kommer jo nok lige pludselig, men der sker jo også bare SÅ meget med kroppen så kan slet ikke finde hoved og hale i det...

det kan jeg virkelig godt forstå, og man glæder sig jo også til a mærke liv.

Bare vent 1½ måned, så mærker du det sikkert stille og roligt.

Anmeld

28. januar 2012

otlitrom

Jeg mærkede bobler under navlen 14+3, da jeg ventede Boas... Det er meget forskellig, hvornår man mærker det...

Anmeld

28. januar 2012

JH12

Det er forskelligt hvornår man mærker dem, og hvor man mærker dem..

Jeg mærket først omkring i uge 18.. og det var fra under navlen og nedefter.. men jeg mærkede dem kun i nogle få dage, så forsvandt de, vendte tilbage i uge 20 som spark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.