Jubiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2009

Joan ( Smallie )

Jeg var lige i et par gamle bukser fra før jeg blev gravid har anden gang og ved i hvad? de var sku alt for stor.

Jeg kunne sku trække dem ned over røven uden at knappe dem op. Det er sku bare dejligt. Havde frygtet at jeg skulle til at kæmpe en kamp for at komme af med nogen kg( for der er sku nok at tage af) men det lader til det kommer stille og roligt.
Så skal jeg bare af med den slaske mave jeg har fået mig. Men mon ikke mine øvelser kan rette lidt op på det også. Dem laver jeg nemlig hver aften

Hvis der er nogen der har nogen gode øvelser så man kan få den nedereste delle væk vil jeg meget gerne høre det for den bliver helt sikkert en kamp.

Bare lige lidt pral fra mig kunne ikke dy mig Men blev bare så glad da jeg fik de bukser på.
Joan og Anne 19 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Louise mortil4

min jordemoder fortalt at det kan gøre lidt at gnuppe maveskindet hvis du har været i bad, altså når du har været i bad så tager du håndklædet og gnupper maveskindet god og grundigt, det skulle gøre at blodcirkulationen bliver bedre der ude og derved skulle maveskindet have nemmere ved at følge lidt med ind, det har virket for både hende og hendes mor, men jeg har ikke selv prøvet endnu, venter lige til maven er tom igen.

Knus Louise 35+5

Anmeld

15. marts 2009

Susan1978

øvelser for den nederste mavedelle er helt klart denne:

læg dig på gulvet og træk benene også løfter du dem 20cm fra gulvet og ned igen uden at røre gulvet. også når du er blevet stærk i det, så kan du bøje det ene ben og ned igen og det andet ben og ned igen.. stadig uden at røre gulvet.

de samme øvelser kan du lave sidelæns, så får du de skrå mavemuskler med også..

de alm sit ups tager kun de øverste mavemuskler.. men dem skal man ikke glemme.

Susan som godt ved hvad der skal til, men bare aldrig gør noget ved det.

Anmeld

15. marts 2009

Kaufie

Dejligt at få sådan en positiv overraskelse.....

Og tak for øvelserne - må snart igeng..... skal have strammet maven op før den skal bule ud igen

Anmeld

15. marts 2009

BellaT

Blærerøv....

Anmeld

15. marts 2009

Mie A

WHAT?!? Ej, tillykke med det. Men jeg må indrømme at jeg er en anelse misundelig. Lærke er 4½ måned nu og jeg kan stadig ikke passe mine bukser fra før at jeg blev gravid

Anmeld

16. marts 2009

linemus

Flot, Smallie Der er bare ikke nogen bedre indikator på vægten end ens bukser. Kan godt forstå du lige må prale lidt

Anmeld

16. marts 2009

ivfmarie

Kanont!! Jeg begynder så småt at nærme mig de bukser jeg ku passe inden jeg blev gravid med Freja!! (Hun er altså 3½ år nu!!)

Hvor er det bare flot at du er i bukserne allerede efter 19 dage - og endda uden at spænde op!!!

Marie - selv lidt stolt - så selvfølgelig skal DU også være det!

Anmeld

16. marts 2009

bette

damn det er sejt
gid det var mig.. jeg sidder desværre fast på vægten og den bliver hvor den er..
grrrr

Anmeld

16. marts 2009

linemus

bette skriver:

damn det er sejt
gid det var mig.. jeg sidder desværre fast på vægten og den bliver hvor den er..
grrrr

Aj, sikke noget - er der nogen, der har kommet lim på vægten, siden du sidder fast?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.