Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan kun sige På mig har det virke rigtig godt! Selvfølgelig forsvinder strækmærkerne ikke helt, men de er blevet mere utydlige
Og så bliver huden dejlig blød, så jeg bruger den over det meste af kroppen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: ved du hvad den indeholder? jeg tænker bare prismæssigt er det noget billigere med mandelolie som jeg altid har brugt - så spørgsmålet er hvad den har som gør den de ekstra penge værd ?
ved du hvad den indeholder? jeg tænker bare prismæssigt er det noget billigere med mandelolie som jeg altid har brugt - så spørgsmålet er hvad den har som gør den de ekstra penge værd ?
Sidder lige på min iPhone men hvis Googler bio Oil og tager dereshjemmeside står det hele der. Kan ikke huske det i hovedet. Min jm anbefalede det faktæsk til dem hun har inde.
Jonatansmor skriver: Ja og flere og flere veninder bruger den til alt muligt. Mirakelolie... Bare lidt svært at tro på, men måske skal min skepsis pakkes sammen.
Ja og flere og flere veninder bruger den til alt muligt. Mirakelolie...
Bare lidt svært at tro på, men måske skal min skepsis pakkes sammen.
Ja, det lyder nemlig lidt opdigtet eller hvad man kan sige. Men jeg tager nu chancen og prøver den. Det kan jo ikke skade, og muligvis ende med et godt resultat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128