Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Læste lige i deres tilbudsavis denne uge at der er et produkt Bio-Oil der åbenbart har skabt sig lidt af et ry?
Er der nogen der kan bekræfte deres rundhåndede reklame?
Bio-Oil skulle være "særdelels velegnet til ar og strækmærker"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her virker det super på min kærestes strækmærker og ar
Jonatansmor skriver: Læste lige i deres tilbudsavis denne uge at der er et produkt Bio-Oil der åbenbart har skabt sig lidt af et ry? Er der nogen der kan bekræfte deres rundhåndede reklame? Bio-Oil skulle være "særdelels velegnet til ar og strækmærker"
Jeg har også læst om den flere steder, og det siges at den virker
Jeg skal ihvertfald have afprøvet det
Malou&Anders skriver: Her virker det super på min kærestes strækmærker og ar
Skønt
Thalita skriver: Jeg har også læst om den flere steder, og det siges at den virker Jeg skal ihvertfald have afprøvet det
Ja og flere og flere veninder bruger den til alt muligt. Mirakelolie...
Bare lidt svært at tro på, men måske skal min skepsis pakkes sammen.
Sujan skriver: Jeg har købt en og den er super til maven.. har dog ikke rigtig stræk mærker, men huden bliver super blød .. bruger den også til ansigtet, hvor jeg har meget sart hud og nemt slår ud og der har den virkelig gjtjpmt meget
Jeg har købt en og den er super til maven.. har dog ikke rigtig stræk mærker, men huden bliver super blød .. bruger den også til ansigtet, hvor jeg har meget sart hud og nemt slår ud og der har den virkelig gjtjpmt meget
Jeg har heller ingen strækmærker, men en masse grimme ar rundt omkring. Og en veninde bruger den til hendes meget trætte vinterhud - og elsker den. Så nu tager jeg chancen
Jep det virker Jeg bruger det selv og har solgt det i min webshop i lidt over et halvt år med stor sussces. Der står lidt info om dens egenskaber på min weshop hvis det har interesse. www.qme.dk
http://www.qme.dk/personlig-pleje/biooil.html
Chalala85 skriver: Jep det virker Jeg bruger det selv og har solgt det i min webshop i lidt over et halvt år med stor sussces. Der står lidt info om dens egenskaber på min weshop hvis det har interesse. www.qme.dk http://www.qme.dk/personlig-pleje/biooil.html
ved du hvad den indeholder? jeg tænker bare prismæssigt er det noget billigere med mandelolie som jeg altid har brugt - så spørgsmålet er hvad den har som gør den de ekstra penge værd ?
Jeg kender det fra da jeg boede i London, og arbejdede i en Matas lignede butik.. Og det var såå populært.. Og der er lavet mange studier på en dokumenteret effekt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128