Jeg skal bruge jeres hjælp piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Muhmi

Mettemus skriver:

Jeg tror, jeg ville vælge en af dem med lidt ærme på, hvis du siger du er lidt stor. Sådan har jeg det i hvert fald selv med mine "vinkemuskler" - de må gerne være dækket bare lidt. Hvor høj er du? Tænker nemlig også, at hvis du ikke har specielt lange ben vil det også være pænest med en der er skåret ved taljen i stedet for under bagdelen? Men uh det et svært! De er virkelig flotte allesammen! Er dødmisundelig

Jeg er en lille splejs på 167cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

ano14316

Muhmi skriver:

Ingen spørgsmål er dumme

Nej det er overtro... At hvis gommen ser kjolen før man går op til alteret så betyder det uheld for ægteskabet

er det ikke kun hvis han ser bruden i kjolen... i brud på budget er det jo manden der vælger og køber kjolen
jeg tænker hvis du nu siger du har købt et andet, så ved han jo stadig ikke hvordan du ser ud..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Den er utroligt smuk... Er vildt irriteret på at han lige skulle vade ind mens jeg sad og beundrede den

Kan man ikk bare få lavet et par småændringer ved den eller noget? Går det så ikk? =D

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ja, Anders han er vadet ind på mig, mens jeg sad og beundrede min brudekjole... SÅ nu skal jeg vælge en anden og der er så mange flotte og heldigvis er de på tilbud lige nu... Så det er her jeg skal bruge jeres hjælp!

Jeg har lavet en afstemning så vi kan holde lidt styr på det hele... Jeg har selv nogle favortitter, men jeg synes de alle sammen har mere eller mindre af det jeg gerne vil have i en brudekjole... Men vil gerne høre jeres ærlige mening også selvom i skulle synes de alle sammen er grimme...

Vi skal skynde os lidt... Da der kun er tilbud i to dage mere og så skal jeg have købt én af dem...

Så HILFE piger, jeg er virkelig i tvivl...

Husk at jeg er en stor pige, så vælg derud fra

7 0g 3 ... WOWWWWW... 

Hvor er de fra ? De er skide flotte.. 

Men jeg syntes du skal tage en med lidt løst omkring mave og hofter, for at man kan skjule sine deller.. Sådan har jeg det selv.. Men kommer self an på hvor stor du er ? Hvor høj er du? Og har du store eller små bryster ? 

Anmeld

28. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ja, Anders han er vadet ind på mig, mens jeg sad og beundrede min brudekjole... SÅ nu skal jeg vælge en anden og der er så mange flotte og heldigvis er de på tilbud lige nu... Så det er her jeg skal bruge jeres hjælp!

Jeg har lavet en afstemning så vi kan holde lidt styr på det hele... Jeg har selv nogle favortitter, men jeg synes de alle sammen har mere eller mindre af det jeg gerne vil have i en brudekjole... Men vil gerne høre jeres ærlige mening også selvom i skulle synes de alle sammen er grimme...

Vi skal skynde os lidt... Da der kun er tilbud i to dage mere og så skal jeg have købt én af dem...

Nååh ja og billede 17.. Den er såååå SMUK Wow.. Sådan en vile jeg selv vælge.. Og jeg er en str 42/44, men med store bryster. Og en stor mave.. Tror den ville være god

Anmeld

29. januar 2012

Ciss

Muhmi skriver:

Rigtig mange flotte!

Men nr 8 er min absolutte favorit!

Virkelig smuk og enkel i udtrykket, selvom den er sofistikeret...

Anmeld

29. januar 2012

Pige2009

Har stemt billede 4, men synes det er pjat og blot latterlig overtro, at manden ikke må se kjolen før brylluppt

Anmeld

29. januar 2012

Pigent

Muhmi skriver:

Jeg har stemt 4 og 6  Især nummer 4 er jeg vild med. 

Anmeld

29. januar 2012

Savannah

Jeg har stemt efter at du skrev du er en stor pige, jeg har stemt nr. 4

Anmeld

29. januar 2012

MetteSkals

Klart nr 8 - den er smuk og elegant uden at have alt for meget gejl man vil græmme sig over om nogle år. Desuden har den en flot udskæring og falder UTROLIG smukt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.