Jeg skal bruge jeres hjælp piger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Valle81

Har stemt nr 3, den vender jeg tilbage til når jeg kører op og ned

Men alle meget smukke. Må vi se den han fik set

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Muhmi

Har stemt nr 3, den vender jeg tilbage til når jeg kører op og ned

Men alle meget smukke. Må vi se den han fik set

Ja da...

Anmeld

28. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt nr 1-15-17. De er jo alle rigtigt flotte, så håber da du finder den helt rigtige. Vh stine

Anmeld

28. januar 2012

Lunae

Muhmi skriver:

Ja, Anders han er vadet ind på mig, mens jeg sad og beundrede min brudekjole... SÅ nu skal jeg vælge en anden og der er så mange flotte og heldigvis er de på tilbud lige nu... Så det er her jeg skal bruge jeres hjælp!

Jeg har lavet en afstemning så vi kan holde lidt styr på det hele... Jeg har selv nogle favortitter, men jeg synes de alle sammen har mere eller mindre af det jeg gerne vil have i en brudekjole... Men vil gerne høre jeres ærlige mening også selvom i skulle synes de alle sammen er grimme...

Vi skal skynde os lidt... Da der kun er tilbud i to dage mere og så skal jeg have købt én af dem...

Så HILFE piger, jeg er virkelig i tvivl...

Husk at jeg er en stor pige, så vælg derud fra

Det er godt nok nogle smukke kjoler alle sammen. 1ereb er min favorit. Ville selv vælge noget med ærmer, så det kan fjerne fokus fra mine store arme

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Ja, Anders han er vadet ind på mig, mens jeg sad og beundrede min brudekjole... SÅ nu skal jeg vælge en anden og der er så mange flotte og heldigvis er de på tilbud lige nu... Så det er her jeg skal bruge jeres hjælp!

Jeg har lavet en afstemning så vi kan holde lidt styr på det hele... Jeg har selv nogle favortitter, men jeg synes de alle sammen har mere eller mindre af det jeg gerne vil have i en brudekjole... Men vil gerne høre jeres ærlige mening også selvom i skulle synes de alle sammen er grimme...

Vi skal skynde os lidt... Da der kun er tilbud i to dage mere og så skal jeg have købt én af dem...

Så HILFE piger, jeg er virkelig i tvivl...

Husk at jeg er en stor pige, så vælg derud fra

Har stemt på nummer 2, 5, 7, 9, 12, 13, 14 og 15 =)

De er alle meget flotte! =)

Det er ikk nemt

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Ja da...

Guuud hvor er den smuk!

Anmeld

28. januar 2012

Mettemus

Jeg tror, jeg ville vælge en af dem med lidt ærme på, hvis du siger du er lidt stor. Sådan har jeg det i hvert fald selv med mine "vinkemuskler" - de må gerne være dækket bare lidt. Hvor høj er du? Tænker nemlig også, at hvis du ikke har specielt lange ben vil det også være pænest med en der er skåret ved taljen i stedet for under bagdelen? Men uh det et svært! De er virkelig flotte allesammen! Er dødmisundelig

Anmeld

28. januar 2012

Mettemus

Jeg tror, jeg ville vælge en af dem med lidt ærme på, hvis du siger du er lidt stor. Sådan har jeg det i hvert fald selv med mine "vinkemuskler" - de må gerne være dækket bare lidt. Hvor høj er du? Tænker nemlig også, at hvis du ikke har specielt lange ben vil det også være pænest med en der er skåret ved taljen i stedet for under bagdelen? Men uh det et svært! De er virkelig flotte allesammen! Er dødmisundelig

Anmeld

28. januar 2012

Mettemus

Anmeld

28. januar 2012

Muhmi

IsabellaCiinea skriver:

Guuud hvor er den smuk!

Den er utroligt smuk... Er vildt irriteret på at han lige skulle vade ind mens jeg sad og beundrede den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.