What to do? - om doven forlover.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2009

Tut

Hej piger,

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg gøre.

Christian's forlover kan bare ikke tage sig sammen til at få arrangeret Christian's polterarbend. Og vi skal giftes om 1 mdr. og 26 dage.

Jeg har hjulpet ham med en masse ideer og lign. men han skal jo ligesom klare det sidste.

Jeg har rykket ham mange gange nu, men han har ikke svaret mig siden d. 27/2.

Vi rejser til thailand på torsdag og er væk i 18 dage,og når vi kommer hjem så er der kun 1 mdr. og 4 dage til vi skal giftes.

Jeg kender ikke Christian's forlover så godt - så jeg føler ikke at jeg kan tillade mig at blive sur på ham. Men jeg vil så gerne have at Christian får en god polterarbend.

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op?

Nogen kloge kommentarer?

Tut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

heaven

jeg ville tage fat i en af hans rigtig gode venner, og forklare situationen - selvfølgelig skal han have en polter!!! så må han jo tage over.

kan han mon tænke "det skal hun ikke blande sig i" - kan det være derfor han ignorerer dig lidt? Er han mon bange for du afslører noget??

Jannie

Anmeld

15. marts 2009

Kaufie

Jeg kan udemærket godt forstå du ønsker din kommende husbond skal have en god polter - og hvis du skulle gøre noget var det som Heaven foreslår måske en idé at hive fat en en ven/bror - en du kender godt - og gå den vej.

Ellers ville jeg også mene, at det o faktisk slet ikke er din boldgade.... Og man kunne frygte at forloveren mener du skal blande dig laaagt udenom - netop fordi det jo er vennernes "sidste aften" før han bliver "tied up for good".....

Og tit er sådan en polter jo faktisk kun 14 dage/ en uge før selve brylluppet... sådan har traditionen ihvert fald været ved de bryllupper jeg har været med til...

Anmeld

15. marts 2009

Susan1978

kunne det være at de faktisk havde gang i noget, men bare ikke vil involvere dig for meget?

Anmeld

15. marts 2009

Plysbjørnen

Jeg vil også mene at du skal lade være med at blande dig... og stole på at din mands venner kan klare opgaven...

Betina

Anmeld

15. marts 2009

BellaT

Jeg vil også mene at du skal blande dig heeelt udenom og lade vennerne klare det selv.
Det kan jo netop også være at du bliver holdt udenfor, fordi de er bange for, at du ellers vil komme til at tale over dig... Eller fordi de synes at bruden ikke skal vide noget. Ikke så sjovt for brudgommen at komme hjem og fortælle løs til sin brud, som ved alt hvad der skulle foregå. Ej, jeg ved det ikke.
Men det er ikke noget en travl kommende brud skal tænke på.

Anmeld

16. marts 2009

linemus

Ja, måske vil de bare ikke "sladre" til konen Synes at ideen om at hive fat i en af vennerne, som du kender og stoler på, og så lade ham sørge for, at der bliver arrangeret en alletiders polterabend for din kommende mand. Så kan du også lægge det fra dig.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.