Klassisk Perser mangler nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

Fenja09

Laura. skriver:

Hvor er den smuk. Desværre har vi kat i forvejen.. Håber I får hende solgt.

Ja, det håber vi også

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

M&N

Fenja09 skriver:

Det er med stor vemod, at vi desværre må sætte vores smukke hunkat til salg. Årsag kan fåes ved kontakt.

Hun er ren perser ( Klassisk Perser) - hendes mor er harlekinfarvet og hendes far er colourpoint (billeder haves). Derfor er hun en lidt "atypisk colourpoint", hun har nemlig hvide poter. Hun er uden stamtavle.

Hun bliver 3 år her d. 23 Februar. Hun er social, kælen, legesyg og er generelt en super dejlig kat.

Vi søger et hjem der har masser af tid og kærlighed og evt. gerne en anden kat ( måske af samme race eller lign.). Hun er vant til at gå sammen med en hankat. Hun sælges IKKE som udekat, medmindre det er løbegård/voliere.

Pt. er hun fertil, men hun vil være neutraliseret ved salg. Hun har aldrig fået killinger. Derudover vil hun have fået sin årlige vacc. og sundhedstjek, samt være øretatoveret.

NB! Hun kan ikke lide hunde!

Der medfølger sundhedsbog.

Skriv for yderligere info.

/Fenja

Hvor er hun smuk. Har ikke selv kat, men har 2 hunde 

Vil bare lige sige held og lykke med finde et nyt hjem til hende. Håber hun får et dejligt hjem 

Anmeld

28. januar 2012

Janni.

Fenja09 skriver:

Mange tak - håber vi også og heldigvis har vi god tid

Det er også at foretrække.
Det er jo et levende væsen

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er hun smuk. Har ikke selv kat, men har 2 hunde 

Vil bare lige sige held og lykke med finde et nyt hjem til hende. Håber hun får et dejligt hjem 

Tusind tak

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Janni. skriver:

Det er også at foretrække.
Det er jo et levende væsen

Ja, vi holder meget af vores dyr, så hun skal bestemt til et rigtig godt hjem og tager det tid at finde, så venter vi gerne

Anmeld

28. januar 2012

Janni.

Fenja09 skriver:

Ja, vi holder meget af vores dyr, så hun skal bestemt til et rigtig godt hjem og tager det tid at finde, så venter vi gerne

Er helt enig med dig. Håber virkelig i finder det rette hjem til hende.

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Janni. skriver:

Er helt enig med dig. Håber virkelig i finder det rette hjem til hende.

Mange tak

Anmeld

28. januar 2012

Francisca

Hvad med at kontakte opdrættere af perserkatte?

Har selv en perser. Bare silver shaded

For dem der skal have hende skal jo os kende til hvordan man passer en perser da der er meget pleje med deres pels og øjne osv.

Ville heller ikke gøre hende til en udekat persere er indekatte de er nogle rigtig sofapuder som elsker deres faste trygge rammer.

men held og lykke med hende

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Francisca skriver:

Hvad med at kontakte opdrættere af perserkatte?

Har selv en perser. Bare silver shaded

For dem der skal have hende skal jo os kende til hvordan man passer en perser da der er meget pleje med deres pels og øjne osv.

Ville heller ikke gøre hende til en udekat persere er indekatte de er nogle rigtig sofapuder som elsker deres faste trygge rammer.

men held og lykke med hende

Det er jeg helt klar over, men hun har nu overhovedet ikke nogle problemer med hendes øjne. Hun er Klassisk Perser og har derfor ikke samme øjne som de Moderne

Alt med pels og pleje vil blive fortalt og snakket om når der er en evt. køber. Jeg har haft katte i mange år. Det vigtigste for mig er at det er gode mennesker som ønsker at holde kat. Har skrevet at hun ikke sælges som udekat, men kommer de helt rette og f.eks bor langt ude på landet, så vil jeg overveje om hun skal have lov at komme ud. Bortset fra det, så tror jeg slet ikke at hun ville være særlig meget ude.

Jeg kan ikke kontakte en der avler dem, da hun ikke har tavle - så tvivler på, at de vil hjælpe.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.