Klassisk Perser mangler nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.696 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

Fenja09

Det er med stor vemod, at vi desværre må sætte vores smukke hunkat til salg. Årsag kan fåes ved kontakt.

Hun er ren perser ( Klassisk Perser) - hendes mor er harlekinfarvet og hendes far er colourpoint (billeder haves). Derfor er hun en lidt "atypisk colourpoint", hun har nemlig hvide poter. Hun er uden stamtavle.

Hun bliver 3 år her d. 23 Februar. Hun er social, kælen, legesyg og er generelt en super dejlig kat.

Vi søger et hjem der har masser af tid og kærlighed og evt. gerne en anden kat ( måske af samme race eller lign.). Hun er vant til at gå sammen med en hankat. Hun sælges IKKE som udekat, medmindre det er løbegård/voliere.

Pt. er hun fertil, men hun vil være neutraliseret ved salg. Hun har aldrig fået killinger. Derudover vil hun have fået sin årlige vacc. og sundhedstjek, samt være øretatoveret.

NB! Hun kan ikke lide hunde!

Der medfølger sundhedsbog.

Skriv for yderligere info.

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Ryberg

Åh har altid ønsket mig sådan en med præcis de gener!

Vi har en norsk skovkat, men vi har ikke mulighed for at holde døren lukket, så her vil hun kunne komme udenfor..

Ærgerligt..

Held og lykke med salget, hun er alt for smuk altså!

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Åh har altid ønsket mig sådan en med præcis de gener!

Vi har en norsk skovkat, men vi har ikke mulighed for at holde døren lukket, så her vil hun kunne komme udenfor..

Ærgerligt..

Held og lykke med salget, hun er alt for smuk altså!

Mange tak - jeg synes også hun er meget smuk og så er hun virkelig en dejlig kat

Ja, jeg sælger desværre ikke hende til steder, hvor hun kan komme ud - tror heller ikke hun vil kunne færdes særlig godt ude, hun er mere en sofakat

Og dog, det kommer også meget an på hvor man bor, hvis det er langt ude på landet, kunne det godt være

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Carl-Emil's mor

Hvor er hun smuk selvom der ikke er så meget typisk perser over hendes look vil bare anbefale folk denne race jeh voksede op med den og min olivia var verdens bedste ven - mere loyal end en hund

Anmeld

28. januar 2012

babymus77

Smuk kat;-) Min søn kan ikke tåle katte, derfor vi også måtte af med vores egen perser da han var spæd... Held og lykke med at finde et godt hjem til hende!!! ;-)

Anmeld

28. januar 2012

Janni.

Åh hun er smuk. Håber i finder et godt hjem til hende.

Anmeld

28. januar 2012

Laura.

Hvor er den smuk. Desværre har vi kat i forvejen.. Håber I får hende solgt.

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Höör skriver:

Hvor er hun smuk selvom der ikke er så meget typisk perser over hendes look vil bare anbefale folk denne race jeh voksede op med den og min olivia var verdens bedste ven - mere loyal end en hund

Jo hun er faktisk meget typisk Klassisk Perser, måske fordi du tænker på de Moderne Persere?

Og, ja det er en rigtig skøn race!

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

babymus77 skriver:

Smuk kat;-) Min søn kan ikke tåle katte, derfor vi også måtte af med vores egen perser da han var spæd... Held og lykke med at finde et godt hjem til hende!!! ;-)

Ærgeligt at i skulle af med jeres kat, men der er jo ikke så meget at gøre når de små ikke kan tåle dem. Det er heldigvis ikke derfor at vi ikke kan beholde hende. Vi har stadig min store kastrat

/Fenja

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Janni. skriver:

Åh hun er smuk. Håber i finder et godt hjem til hende.

Mange tak - håber vi også og heldigvis har vi god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.