Det klør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2009

Monica

Hej

Det er nu ikke et emne om skoldkopper, men om mig... Når Lars og jeg har været i seng sammen, så går der ca en dag og så kør det bare i.... Nogle gange udvikler det sig til svamp, men heldigvis ikke så tit... Nogen der kender det, eller er jeg bare mærkelig?

Håber at stadig er ok at stille ulækre spørgsmål...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Plysbjørnen

Ja det tror jeg da det er... Umiddelbart vil jeg mene at det er en svamp, også selv om det ikke udvikler sig.... tror det bedste du kan gøre er når i er færdig så gå ud og vaske dig... Men jeg ved det faktisk ikke...

Anmeld

15. marts 2009

Loggidut

ja, af og til...så har jeg faktisk oplevet det, i lang tid slog jeg det hen, men så en dag begyndte jeg faktisk at spekulere over det.
jeg købte sådan en canasten (hedder den ikke sådan) en samlet pakke, med creme til udvordes brug, og sådan en stikpille ting.
jeg har så kun prøvet cremen, og jeg kan love dig for det hjælper...
så mit bud er at det nok er svamp, jeg har aldrig sådan prøvet at have svamp, ikke jeg ved af, og så har jeg jo nok alligevel.
prøv at købe sådan en creme, det hjælper altså...for mig ihvertfald.

Anmeld

15. marts 2009

bette

jeps kender jeg godt.. jeg får det desværre bare selvom jeg ik har sex..
ved mig er det fordi min bagvæg af skeden er skadet og er sunket lidt ned.. og derved irritere trusserne selve bagvæggen af skeden..
men jeg bruger noget svampe creme til at dæmpe det. så snart det klør smækker jeg lidt af det creme på.. og så er det væk igen.. snart.

Anmeld

16. marts 2009

linemus

Kender det også desværre. Jeg tror måske, det var sådan jeg havde det i starten. Altså at det var efter sex. Nu er der irritation osv. næsten hele tiden = ingen sex Prøvede svampebehandling flere gange, men enten hjalp det ikke, eller også vendte det bare tilbage efter næste mens. Sidst jeg var ved lægen, blev jeg podet, og det var ikke svamp, så nu har jeg fået henvisning til gyn. Har fået en tid d.12 maj - fedt.

Jeg tror man skal passe på med for mange svampebehandlinger, for huden bliver sart af det. Synes du skal snakke med lægen, selvom det ikke er det fedeste. Og bliv podet i stedet for at sige, det føles som svamp, så du er helt sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.