Så er jeg her igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Jep det gør jeg...

Jamen jeg har ligeså mange plukveer som sidst som gør skide ondt, men det giver ikke en dyt. Desværre

Øv. Krydser fingre for du ikke går over tid igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

KakaoDrik

39 dage tilbage..Håber det sker i starten af marts 

Velkommen tilbage til baby. Håber der kan komme lidt mere gang i marts gruppen 

Nu vare det ikke længe før vi skal føde. Dag for dag kommer vi et skridt tættere 

Anmeld

6. februar 2012

Silja&Noam

KakaoDrik skriver:

39 dage tilbage..Håber det sker i starten af marts 

Velkommen tilbage til baby. Håber der kan komme lidt mere gang i marts gruppen 

Nu vare det ikke længe før vi skal føde. Dag for dag kommer vi et skridt tættere 

Taak nu har jeg 35 dage tilbage wee 

Ja der er ik meget gang i den kan jeg se men glæder mig til at følge dem der vil dele med os jeg skal idag til JM og møde med fødselslæge, så jeg glæder mig. Har haft skiftet sygehus så det er første gang på det nye og meget længe siden jeg har været til undersøgelse

Anmeld

7. februar 2012

KakaoDrik

Håber du får en god behandling på det nye syghus Jeg går også bare og tæller ned til det er slut!  Vi nærmer os!!! 

Anmeld

10. februar 2012

Silja&Noam

KakaoDrik skriver:

Håber du får en god behandling på det nye syghus Jeg går også bare og tæller ned til det er slut!  Vi nærmer os!!! 

Det ar jeg hende JM var det sødeste menneske... men var også der jeg fødte sidst og der var jeg os fuldt tilfreds. Glæder mig til fødslen

Anmeld

12. februar 2012

Kariina

Silja&Noam skriver:

Det ar jeg hende JM var det sødeste menneske... men var også der jeg fødte sidst og der var jeg os fuldt tilfreds. Glæder mig til fødslen

Ville du ikke føde på Næstved alligevel?
Hvilket sygehus skal du så til ?

Anmeld

13. februar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ville du ikke føde på Næstved alligevel?
Hvilket sygehus skal du så til ?

Nej. Vi er flyttet tilbage til stenlille fordi lejerne sagde op og vi ikke kunne finde andre. Så er kun 20 min væk fra holbæk. Og det er der jeg helst vil være. Desuden har jeg haft en masse komplikationer i graviditeten og der syns jeg ikke at næstved var særlig søde eller proffesionelle. Så dem var jeg absolut ik glade for.

Anmeld

14. februar 2012

Kariina

Silja&Noam skriver:

Nej. Vi er flyttet tilbage til stenlille fordi lejerne sagde op og vi ikke kunne finde andre. Så er kun 20 min væk fra holbæk. Og det er der jeg helst vil være. Desuden har jeg haft en masse komplikationer i graviditeten og der syns jeg ikke at næstved var særlig søde eller proffesionelle. Så dem var jeg absolut ik glade for.

Kan godt forstå du så går valgt Holbæk. Så har i da også haft meget og se til når i er flyttet tilbage.
Bliver i så boende der ?

Anmeld

14. februar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Kan godt forstå du så går valgt Holbæk. Så har i da også haft meget og se til når i er flyttet tilbage.
Bliver i så boende der ?

Ja der har været en del at se til, så nu prøver jeg at slappe af indtil fødslen.

Ja det gør vi. Vi vil hverken sælge eller leje det ud. Jo måske sælge engang laaaaangt ud i fremtiden, men vi er glade for at være her igen og silja elsker huset så det er det vigtigste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.