Så er jeg her igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

Silja&Noam

Hej Piger

Hvor jeg håber i alle har det godt, men det ser det ud til!

Der er sket en million ting i vores liv som gjorde jeg ikke havde overskud til baby.dk men nu går det godt og glæder mig til at følge jer igen..

kram Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Kariina

Jamen velkommen tilbage

Håber at det går godt med bebser

Er sjældent herinde selv mere..

Anmeld

27. januar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Jamen velkommen tilbage

Håber at det går godt med bebser

Er sjældent herinde selv mere..

Taak

Det gør det, han har det perfekt  men jeg er dælme træt af at være gravid nu..

Hvordan går det med dig og baby?

Anmeld

27. januar 2012

Kariina

Silja&Noam skriver:

Taak

Det gør det, han har det perfekt  men jeg er dælme træt af at være gravid nu..

Hvordan går det med dig og baby?

Det går også fint med bebs, men er selv træt af at være gravid, men der er jo et stykke tid endnu

Men tager en dag af gangen, men hold da op hvor jeg glæder mig til marts

Anmeld

27. januar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Det går også fint med bebs, men er selv træt af at være gravid, men der er jo et stykke tid endnu

Men tager en dag af gangen, men hold da op hvor jeg glæder mig til marts

Ja kan godt følge dig  men jeg har 45 dage tilbage... Men som du selv siger så tager jeg os en dag af gangen..

Har slem bækkenløsning sådet er begrænset for hvor meget jeg kan foretage mig og at ligge på sofaen er os bare for kedeligt

Anmeld

27. januar 2012

Kariina

Silja&Noam skriver:

Ja kan godt følge dig  men jeg har 45 dage tilbage... Men som du selv siger så tager jeg os en dag af gangen..

Har slem bækkenløsning sådet er begrænset for hvor meget jeg kan foretage mig og at ligge på sofaen er os bare for kedeligt

Ja jeg har 48 dage tilbage

Har også Bækkenløsning og sindsyg mange plukveer som gør ondt, har jeg haft siden uge 18, men er blevet værre med tiden...

Og rigtig mange rygsmerter, men må bide smerterne i mig, da jeg først går på barsel d. 3 marts

Anmeld

27. januar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ja jeg har 48 dage tilbage

Har også Bækkenløsning og sindsyg mange plukveer som gør ondt, har jeg haft siden uge 18, men er blevet værre med tiden...

Og rigtig mange rygsmerter, men må bide smerterne i mig, da jeg først går på barsel d. 3 marts

Har os sygt mange væmmelige plukkeveer. Var indlagt i julen for truende for tidlig fødsel

3. marts, der er længe til.. Godt nok er jeg sygemeldt, men jeg går på barsel d. 14 februar.. Hvorfor så sent?

Anmeld

28. januar 2012

Kariina

Silja&Noam skriver:

Har os sygt mange væmmelige plukkeveer. Var indlagt i julen for truende for tidlig fødsel

3. marts, der er længe til.. Godt nok er jeg sygemeldt, men jeg går på barsel d. 14 februar.. Hvorfor så sent?

Ja det er sent, men vil gerne have 14 dages projekt med, så skal jeg ikke tænke på det når jeg kommer tilbage efter sommeren..

Men det er hårdt med smerter - plukveer og ekstremt træthed og har Jo også Nicklas der skal hygges om

Men men det skal nok gå der er alligevel ikke så lang tid tilbage, selvom jeg har på fornemmelsen at jeg går 14 dage over tid igen...

Anmeld

28. januar 2012

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ja det er sent, men vil gerne have 14 dages projekt med, så skal jeg ikke tænke på det når jeg kommer tilbage efter sommeren..

Men det er hårdt med smerter - plukveer og ekstremt træthed og har Jo også Nicklas der skal hygges om

Men men det skal nok gå der er alligevel ikke så lang tid tilbage, selvom jeg har på fornemmelsen at jeg går 14 dage over tid igen...

Nåå ja du går i skole, det havde jeg glemt

Ja der skal os være plads til det store barn. Her kæmper jeg os lidt med at finde energien og humøret til at lege og beskæftige Silja

Hvorfor tror du at du går 14 dage over tid igen?

Anmeld

28. januar 2012

Kariina

Silja&Noam skriver:

Nåå ja du går i skole, det havde jeg glemt

Ja der skal os være plads til det store barn. Her kæmper jeg os lidt med at finde energien og humøret til at lege og beskæftige Silja

Hvorfor tror du at du går 14 dage over tid igen?

Jep det gør jeg...

Jamen jeg har ligeså mange plukveer som sidst som gør skide ondt, men det giver ikke en dyt. Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.