Høj musik skadeligt for bebs i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

mariesmavse92

Muhmi skriver:

Vil i hvert fald ikke anbefale at du står tæt på scenen og slet ikke til Rammstein... Bassen kan virkelig slå én ud næsten... Og selvfølgelig skal du undgå det pga. moshere... Så op på siddepladserne med dig og så vil jeg mene at dig og baby, sagtens kan have en hyggelig koncert sammen

Ja, jeg har netop også forestillinger om at det kan blive ret vildt, så jeg vil gøre mit bedste for at finde en nogenlunde rolig plads, det er heldigvis sammen med min mand og storebror så de skal nok også passe på bebs og mig  tusind tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

mariesmavse92

Annana89 skriver:

OT: ihhhhh hvor er det snyd du skal til ramstein!!! Jeg ville SÅ gerne til den koncert!! Vi er helt vilde med dem herhjemme!!

Men tror heller ikke du skal være nervøs for bebse så længe ti som de andre skriver, holdet dig i en lidt mere sikker zone! 

God koncert! Hilsen fra en det er ret missundelig

Jamen hvorfor skal I ikke med!! De er nemlig så fede altså!!!  Men nej jeg er allerede meget mere tryg efter alle svarene så nu kan jeg bare glæde mig  Men øv du ikke skal med når du kan lide dem så godt!!! 

Anmeld

27. januar 2012

mariesmavse92

Zeus skriver:

Du skal bare være opmærksom på, at hun godt være træt det næste døgns tid, og sikkert vil sove mere end normalt, og du kan måske også mærke mindre liv.. Men det er bare ren og skær træthed

Ih det er rigtig godt du siger det, ellers ville jeg sikkert gå rundt og være rigtig bange dagen(e) efter  Tusind tak!! 

Anmeld

27. januar 2012

Zeus

mariesmavse92 skriver:

Ih det er rigtig godt du siger det, ellers ville jeg sikkert gå rundt og være rigtig bange dagen(e) efter  Tusind tak!! 

Jeg oplevede det da jeg ventede Isabella.. Jeg havde været til Julehilsen (sådan noget halløj for grønlændere), hvor der var musik og glade dage. Det sluttede kl.24 hvor jeg tog hjem, og der var bare ingen liv.. Jeg puffede og drak isvand, og hun gav ikke så meget som et spjæt fra sig.. Til sidst ringede jeg til vagtlægen der bad mig komme ind, de kørte strimmel og scannede, og hun havde det perfekt. Fik forklaringen, at hun simpelthen var træt efter en hel aften, og stille roligt i løbet af morgenen vågnede hun da også op derinde, og var lige så livlig som før

Anmeld

27. januar 2012

mariesmavse92

Zeus skriver:

Jeg oplevede det da jeg ventede Isabella.. Jeg havde været til Julehilsen (sådan noget halløj for grønlændere), hvor der var musik og glade dage. Det sluttede kl.24 hvor jeg tog hjem, og der var bare ingen liv.. Jeg puffede og drak isvand, og hun gav ikke så meget som et spjæt fra sig.. Til sidst ringede jeg til vagtlægen der bad mig komme ind, de kørte strimmel og scannede, og hun havde det perfekt. Fik forklaringen, at hun simpelthen var træt efter en hel aften, og stille roligt i løbet af morgenen vågnede hun da også op derinde, og var lige så livlig som før

Nåårh, lille pus.. Hun fester jo med  men dejligt at høre, er virkelig glad for du siger det så jeg slipper for at blive bekymret lige med det samme  

Anmeld

28. januar 2012

charlotteq

Min veninde ventede sin datter, var hun til Kim Larsen koncert 3 uger før termin. Hun havd fået afvide af sin jordmor det var ok. Så længe hun ikke stod helt oppe ved højtalerne. Så hun plantede sig lidt nede og uden i siden for ikk at blive klemt og nød koncerten. 

Så tá du afsted, og ha en god koncert  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.