Hvornår skal jeg begynde med ÆL tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

204 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

min mens startede den 21/1 og er lige stoppet idag. 

Har som noget nyt købt ÆL tests, da vi vi har prøvet på at lave bebs i 8 mdr uden held, og nu vil vi gerne vide om jeg overhovedt har ægløsning... 

men nu kommer mit (måske dumme) spørgsmål: 

Hvornår skal jeg begynde med at teste??? 

jeg har jo læst flere steder på nettet, og nogle kvinders ægløsning allerede falder få dage efter menstruationen er stoppet... og da jeg jo ikke aner hvornår min ligger vil jeg måske "gå glip" af den hvis jeg først tester om 14 dage fra nu af? men jeg har ikke så meget forstand på det så nu spørger jeg jer  

Help! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

ekebiv

Anonym skriver:

min mens startede den 21/1 og er lige stoppet idag. 

Har som noget nyt købt ÆL tests, da vi vi har prøvet på at lave bebs i 8 mdr uden held, og nu vil vi gerne vide om jeg overhovedt har ægløsning... 

men nu kommer mit (måske dumme) spørgsmål: 

Hvornår skal jeg begynde med at teste??? 

jeg har jo læst flere steder på nettet, og nogle kvinders ægløsning allerede falder få dage efter menstruationen er stoppet... og da jeg jo ikke aner hvornår min ligger vil jeg måske "gå glip" af den hvis jeg først tester om 14 dage fra nu af? men jeg har ikke så meget forstand på det så nu spørger jeg jer  

Help! 

Prøv at google "ægløsningsberegner", der er forskellige beregnere men  du skal taste dato for sidste mens og hvor lang din cyklus er. Så kommer den med den periode hvor du er mest frugtbar og derfor kan teste.

Anmeld

26. januar 2012

Kris89

i den pakke ÆL tests jeg købte var en brugsforvirring med, der stod hvis man havde cyklu på 35 dage (har jeg) var det på 19. dagen. så er det jo selvf. tidligere hvis det er alm. 28 dages cyklus....

hvor lang er din cyklus? hvis den er 28 dage, vil jeg foreslå du begynder på dag 10 efter første mens dag.

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.