Hjælp - hvad gør jeg her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

klmf

Alt afhængig af hvor gammel du er nu, så tænk på hvor mange år du har tilbage på arbejdsmarkedet. 40?? Det er edderkodyleme mange år at arbejde i et fag man ikke virkelig gider! Så er der bare langt til pensionen....

Synes du skal kæmpe for det du virkelig vil. Der er rigeligt med udbrændte sygeplejersker i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

AnnaK89

lotchen skriver:

Alt afhængig af hvor gammel du er nu, så tænk på hvor mange år du har tilbage på arbejdsmarkedet. 40?? Det er edderkodyleme mange år at arbejde i et fag man ikke virkelig gider! Så er der bare langt til pensionen....

Synes du skal kæmpe for det du virkelig vil. Der er rigeligt med udbrændte sygeplejersker i forvejen

Det er der. Og nu hvor efterlønnen er fjernet, ja så har jeg 50 år tilbage
Så det skal virkelig være noget jeg kan lide

Anmeld

27. januar 2012

AnnaK89

Frk.Skruk skriver:

Jeg har lige holdt 6 måneders orlov fra sygeplejerske uddannelsen - og jeg får fuld SU..

Så man kan godt få SU selvom man holder orlov ..

Tal med studievejlederen på din skole, det kan være at h*n kan hjælpe dig, hvis du forklarer din situation - du kan højst få et nej ..

Håber for dig at det kan lade sig gøre - så du kommer til at læse engelsk

Okay - hvordan kunne det lade sig gøre?
Har ellers lige læst at man ikke kunne?

Anmeld

27. januar 2012

Frk.Skruk

AnnaKJ skriver:

Okay - hvordan kunne det lade sig gøre?
Har ellers lige læst at man ikke kunne?

Det var en sygemelding ..

Ved ikke om der er forskel, men det kunne altså lade sig gøre for mig..

Anmeld

27. januar 2012

Mor til Majbørn

Frk.Skruk skriver:

Det var en sygemelding ..

Ved ikke om der er forskel, men det kunne altså lade sig gøre for mig..

sygemelding fra et studie med intention om at vende tilbage til dette studie, er noget andet end en periode mellem to studier, hvor man IKKE onsker at vende tilbage til det forste studie.

Jeg tror ikke paa SU i saadan en overgangsperiode, det lyder da vildt hvis studerende kan gore dette...

Saa tror jeg mere paa VUC/HF-tilgangen. Ellers kan du maaske faa et sommerjob et sted?

Anmeld

27. januar 2012

AnnaK89

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

sygemelding fra et studie med intention om at vende tilbage til dette studie, er noget andet end en periode mellem to studier, hvor man IKKE onsker at vende tilbage til det forste studie.

Jeg tror ikke paa SU i saadan en overgangsperiode, det lyder da vildt hvis studerende kan gore dette...

Saa tror jeg mere paa VUC/HF-tilgangen. Ellers kan du maaske faa et sommerjob et sted?

Problemet der bliver at jeg ikke har ret til barselspenge nogen steder så. Har jo termin 29. Juni og studiet starter først til sep.

Jeg er jo gift, så KH er ikke en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.