Jeg har lige idag består min eksamen på modul 2, som sygeplejerske. Men da jeg var inde og få min karakter, brød jeg helt sammen! Jeg tudbrølede
Og der gik det bare op for mig, at det ikke er det jeg vil og er motiveret for.
Jeg har været rigtig presset til, at tage denne uddannelse af både min mand og svigerfamilie og det at jeg gik med til det, bider mig bare i r**** nu 
Jeg har altid brændt for engelsk og min drøm var at læse engelsk på universitet - men da det ikke kan lade sig gøre, så lagde jeg det på hylden.
Men nu kan jeg bare mærke at det trækker mere og mere i mig. Så nu overvejer jeg læreuddannelsen og så blive engelsklære 
Jeg ved at jeg vil elske faget, for det har jeg altid gjort.
Nu er mit spørgsmål så - jeg er pt. gravid og har termin sidst i juni, jeg er gift og studiet starter i sep.
Hvad skal jeg lave indtil da, og hvordan med økonomien?
Min lære mente idag at det kunne være en ide for mig at gå på orlov, for at samle mit hoved (har været under meget stort pres med min handicappede datter og det har fyldt meget
) - hvordan fungere det? Og kan jeg være på orlov til jeg starter på den nye uddannelse i sep?
Jeg tager ikke selv barsel, det var meningen at sommerferien skulle bruges som min barsel, så jeg kunne fortsætte med den samme klasse igen efter ferien, men det er jo ikke situationen mere.
Hvad skal jeg gøre?
Anmeld