glæder mig bare så meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Ja og tiden skal nok gå stærkt for om 2 uger starter vi på camping og så er vi jo derover de første mange weekender...

og en masse fødselsdage så går tiden vel...

iih kan slet ikke fatte vi venter os en dreng.

Hvor campere i henne?

Nej sådan havet jeg det os det helt uvirkeligt men fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Cris

Tillykke med de fine billeder af din dejlige dreng! Det blever bare bedre og bedre!

Anmeld

15. marts 2009

louisepigen23

kæmpe tillykke til jer

det er da nogle rigtig gode billeder du har dig der... hvor kan man få sådan nogle og hvad koster det?

Knus Louise 35 + 1

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Hvor campere i henne?

Nej sådan havet jeg det os det helt uvirkeligt men fantastisk...

Mine forældere ligger fast på langeland i noget som hedder Emmerbølle

http://www.emmerbolle.dk/index.asp?page=205&vpath=205|

vi tager bare rigtig tit derover til dem, hvor vi så bruge deres anden campingvogn eller over i den anden ende af vognen da det er en giga vogn de har.

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

kæmpe tillykke til jer

det er da nogle rigtig gode billeder du har dig der... hvor kan man få sådan nogle og hvad koster det?

Knus Louise 35 + 1

Tak

vi fik det betalt gennem syghuset det skulle have forgået på syghuset men de hvae ikke styr på det igen igen så vi blev henvist til jordemoder.dk hvor vi så skulle kører ind... og der koster det 1400kr men dem skulle vi jo så ikke betale men syghuset...

Anmeld

15. marts 2009

Becks

Sanne skriver:

Iiih hvor er i søde...

Det gik bare så godt til scanningen, men den ville meget heller sove end være aktiv så vi kunne få en masse forskellige billeder... men vi har fået en masse dejlige billeder og en dvd hvor der er masser af hjertelyd og rigtig pænt billede af hvordan hjertet slår

men vi venter en lille dreng, vi kunne desværre ikke få billede i 3d da han bare ikke ville rykke på sig og han lå så der var for meget fostervand...

Ej... Tillykke med jeres smukke søn Hvor er det fedt for jer, og dejligt I endelig kunne få kønnet af vide søde...

Det er nogle gode billeder..
knus

Anmeld

15. marts 2009

LotteN

nej hold da op, han er godt nok ikke ret stor... men det går sikert hurtigt lige pludselig

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

beck... tak ja han er bare så dejlig...

lotte... nej han er ikke vildt stor, men det er jeg jo heller ikke lige frem
men han skal nok nå at blive større, han da da indenfor kurven så han er da ikke for lille.

Anmeld

15. marts 2009

KarinaIda

Hjertelig tillykke med jeres lille dreng.. Rigtig søde scanningsbilleder af ham...

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

KarinaIda skriver:

Hjertelig tillykke med jeres lille dreng.. Rigtig søde scanningsbilleder af ham...

Tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.