glæder mig bare så meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Iiih hvor er i søde...

Det gik bare så godt til scanningen, men den ville meget heller sove end være aktiv så vi kunne få en masse forskellige billeder... men vi har fået en masse dejlige billeder og en dvd hvor der er masser af hjertelyd og rigtig pænt billede af hvordan hjertet slår

men vi venter en lille dreng, vi kunne desværre ikke få billede i 3d da han bare ikke ville rykke på sig og han lå så der var for meget fostervand...

Ihh Sanne hvor er det bare dejligt for jer at i endelig har fået kønnet at vide og en lille dreng er jo bare fantastisk og hvor er han dog bare sød på de billeder

bliver så dejligt for jer når han kommer ud

Mange tanger og store knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

LotteN

Sanne skriver:

Ja dem må jeg lige få kæresten til at tage i aften eller i morgen... er helt vildt træt nu efter den køre tur og alt det ræs idag...

ja, det kan jeg nu godt forstå... nu må du ogå hellere ligge dig på sofaen, til du skal invadere H&M imorgen
din mor blev vlidt vildt glad for nyheden

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ihh Sanne hvor er det bare dejligt for jer at i endelig har fået kønnet at vide og en lille dreng er jo bare fantastisk og hvor er han dog bare sød på de billeder

bliver så dejligt for jer når han kommer ud

Mange tanger og store knus til jer

Tak søde... det er helt underligt at han sætte køn på nu og nu kan tiden bare ikke gå hurtig nok...

ud fra hvade vi kan se på billederne kan vi kun sige han ligner kæresten hans kinder som baby og hans næse

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

LotteN skriver:

ja, det kan jeg nu godt forstå... nu må du ogå hellere ligge dig på sofaen, til du skal invadere H&M imorgen
din mor blev vlidt vildt glad for nyheden

ja hun ville helst vild gerne have haft jeg sagde det i telefonen og troede ikke jeg kunne holde tæt til vi kom derned... men jeg holde tæt og nu er gå shop af mok nu hehe...

vi rundende lige kæresten forælder osse og de blev osse glad, som vi sag at det var ikke kønnet det kom an på...
nu skal vi så bare lige finde et drengenavn.

Anmeld

15. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Tak søde... det er helt underligt at han sætte køn på nu og nu kan tiden bare ikke gå hurtig nok...

ud fra hvade vi kan se på billederne kan vi kun sige han ligner kæresten hans kinder som baby og hans næse

Hi hi ja det synes vi os Lucas gjorde på 3D billederne og det passet så meget han ligner sin far så meget.

Ja man vil bare have dem i sine arme...

Knusser

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Hi hi ja det synes vi os Lucas gjorde på 3D billederne og det passet så meget han ligner sin far så meget.

Ja man vil bare have dem i sine arme...

Knusser

Ja men han må meget gerne lige blive lidt større inden han bestemmer sig for at komme til verden han er jo stadig ikke så stor.

Anmeld

15. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

Ja men han må meget gerne lige blive lidt større inden han bestemmer sig for at komme til verden han er jo stadig ikke så stor.

Hvor stor er han?

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Hvor stor er han?

1262g hun kunne ikke komme til at måle hvor lang han var da han bare skulle have fødderne oppe i hovede hele tiden...

Anmeld

15. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

1262g hun kunne ikke komme til at måle hvor lang han var da han bare skulle have fødderne oppe i hovede hele tiden...

Ja så skal han lige være lidt større endnu men der er jo os lidt tid endnu...

Anmeld

15. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ja så skal han lige være lidt større endnu men der er jo os lidt tid endnu...

Ja og tiden skal nok gå stærkt for om 2 uger starter vi på camping og så er vi jo derover de første mange weekender...

og en masse fødselsdage så går tiden vel...

iih kan slet ikke fatte vi venter os en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.