Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Virkelig .. Ej , tænk hvis der er 2 .. Min kæreste er tvilling , men det skulle vidst ikke have noget at sige vel ??
Virkelig ..
Ej , tænk hvis der er 2 .. Min kæreste er tvilling , men det skulle vidst ikke have noget at sige vel ??
jo jo en tvilling kan godt få tvillinger men normalt springer den en generation over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AdamsMor skriver: Ja, det er ikke nemt så... Og typisk mænd at de ikke husker sådan noget Men kan godt forstå du ikke holder graviditeten hemmelig Jeg ville nok blive lidt træt af "tykke"-kommentarer, hvis det var mig!
Ja, det er ikke nemt så... Og typisk mænd at de ikke husker sådan noget Men kan godt forstå du ikke holder graviditeten hemmelig Jeg ville nok blive lidt træt af "tykke"-kommentarer, hvis det var mig!
Hah ja .. Men min søster sige hun sagtens kan se jeg er gravid
fif skriver: Ja der er lidt tid endnu, men det blir da spændende.. måske blir det en lille lyshåret denne her gang
Ja der er lidt tid endnu, men det blir da spændende..
måske blir det en lille lyshåret denne her gang
Jaa .. En lille lyshåret pige
Tror nu det bliver en dreng mere
twinboys skriver: jo jo en tvilling kan godt få tvillinger men normalt springer den en generation over
morethanperfect skriver: Det 1. er taget i mandags hvor jeg var 5+2 .. Det 2. er taget i dag hvor jeg er 5+5 ..
Det 1. er taget i mandags hvor jeg var 5+2 ..
Det 2. er taget i dag hvor jeg er 5+5 ..
morethanperfect skriver: Jaa .. En lille lyshåret pige Tror nu det bliver en dreng mere
Jaaa det vil tiden vise !!!
sandorff skriver: WHAT????? er det tvillinger?eller luft...
WHAT????? er det tvillinger?eller luft...
Hey you ! Håber altså kun der er én
fif skriver: Jaaa det vil tiden vise !!!
Ja
morethanperfect skriver:
jeg tror du venter to....
twinboys skriver: jeg tror du venter to....
Nej nej nej .. Ikke sig sådan noget ..Sidste gang du gjorde det havde du jo ret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128