Blir virkelig nød til at vise jer dette ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Okay, kan man så se det hvis man er i sin anden graviditet? Jeg tænkte mere på, måske er det fordi du har hård mave, altså du ikke rigtig kan sidde på toilettet :-P For min mave er blevet ekstrem hård, og det ikke fordi min mave er vokset, det kun pga jeg ikke kan sidde, selvom jeg snart er i uge 6

Nej derned det har jeg ingen problemer med .. 

Min mave er bare vokset hurtigt denne gang .. Det går jdenim regel hurtigere ved 2. Graviditet. Men når den er oppustet om aftenen , er den bare endnu større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Det 1. er taget i mandags hvor jeg var 5+2 ..

Det 2. er taget i dag hvor jeg er 5+5 .. 

spærg nok dumt 

men hvorfor er der så meget på anden gang man skal være gravid i forhold til første gang ?

Anmeld

5. februar 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

spærg nok dumt 

men hvorfor er der så meget på anden gang man skal være gravid i forhold til første gang ?

Jeg forstår ikke dot spørgsmål

Anmeld

5. februar 2012

Isabella_mor

damn det går hurtigt

Anmeld

5. februar 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Jeg forstår ikke dot spørgsmål

hov , der sku stå, hvorfor der er så stor forskellen fra første graviditet til anden graviditet, hvvorfor "vokser" man så hurtig.

Anmeld

5. februar 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

hov , der sku stå, hvorfor der er så stor forskellen fra første graviditet til anden graviditet, hvvorfor "vokser" man så hurtig.

Hehe .. Jeg ved det faktisk ik  

Men jeg er et levende bevis på det

Anmeld

5. februar 2012

hautecouture

Babyklar skriver:

Det her svar er sakset fra sundhedsplejersken.dk på et spørgsmål fra en 2. gangs gravid i uge 8, som er bekymret for, at maven vokser så hurtigt.

"Jeg kan godt forstå, du tænker over forskellen, men det er simpelthen helt normalt. Et kvarter henne og maven er vokset - nej, spøg til side; men det går vildt hurtigt anden gang.

Som du selv siger, er mavemusklerne slappere og alt har været udvidet før, så det er giver sig MEGET hurtigt.

Lige nu er det din livmoder, der fylder op i bækkenet, så tarmene flytter sig op, og specielt om aftenen svulmer tarmene rigtigt op og du ser mere gravid ud.

Du behøver ikke være bekymret, men bare glæder dig over, at du venter barn igen og snart skal til nakkefoldsscanning og se den lille."

Så det er tydeligvis helt normalt, der er bare gang i en større udvidelse af baby palæet )

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

tinasmor skriver:

Ej en fin mave du havde

Tak Hvor var det sødt sagt

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Hi hi

Anmeld

7. februar 2012

tinasmor

Babyklar skriver:

spærg nok dumt 

Det er ikke altid der er stor forskel. Men specielt hvis du får dem tæt på hinanden (graviditeterne) kan man vokse meget hurtigere anden gang. Her var det næsten omvendt jeg synes jeg var større første gang hvor jeg var i vente tøj efter 3 måneder. Ved nr 2 kunne jeg være i alm. bukser (dog med åben knap) indtil uge 23.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.