Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har testet med æl test i forgårs og der var en svag nr 2 streg som jo så er negativ. Jeg testede så igår hvor stregen var blevet meget tydeligere. Tænkte jo så at den ville være positiv idag eller imorgen og testede her til aften men nu er stregen igen blevet svagere Er der andre der har oplevet det og er der nogen der ved hvad det betyder???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er rigtig øv når man nu tror æl er lige om hjørnet
Ingen overhovedet der har erfaringer????? Havde en MA for 7 uge siden, kan det være hcg fra den graviditet der laver pjatrøv med ÆL testene??
Slott skriver: Ja det har jeg også prøvet. Min var næsten helt tydlig igår morges og idag til morgen var den igen lidt mere svag - men ved heller ikke hvad det betyder :0(
Ja det har jeg også prøvet. Min var næsten helt tydlig igår morges og idag til morgen var den igen lidt mere svag - men ved heller ikke hvad det betyder :0(
Kom til at tænke på at ÆL teste kan give "udslag" ved graviditet, kan du være gravid??
ekebiv skriver: Kom til at tænke på at ÆL teste kan give "udslag" ved graviditet, kan du være gravid??
ekebiv skriver: Jeg har testet med æl test i forgårs og der var en svag nr 2 streg som jo så er negativ. Jeg testede så igår hvor stregen var blevet meget tydeligere. Tænkte jo så at den ville være positiv idag eller imorgen og testede her til aften men nu er stregen igen blevet svagere Er der andre der har oplevet det og er der nogen der ved hvad det betyder???
Så havde du jo æl i går aftes!
TWT skriver: Så havde du jo æl i går aftes!
Slott skriver:Det havde hun vel ikke hvis ikke begge streger var helt tydlige. Eller i hvetfald test stregen var.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128