Æl test hjæææææælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

ekebiv

Jeg har testet med æl test i forgårs og der var en svag nr 2 streg som jo så er negativ. Jeg testede så igår hvor stregen  var blevet meget tydeligere. Tænkte jo så at den ville være positiv idag eller imorgen og testede her til aften men nu er stregen igen blevet svagere  Er der andre der har oplevet det og er der nogen der ved hvad det betyder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

SS82

Ja det har jeg også prøvet. Min var næsten helt tydlig igår morges og idag til morgen var den igen lidt mere svag - men ved heller ikke hvad det betyder :0(

Anmeld

26. januar 2012

ekebiv

Det er rigtig øv når man nu tror æl er lige om hjørnet

Anmeld

26. januar 2012

ekebiv

Ingen overhovedet der har erfaringer????? Havde en MA for 7 uge siden, kan det være hcg fra den graviditet der laver pjatrøv med ÆL testene??

Anmeld

26. januar 2012

ekebiv

Slott skriver:

Ja det har jeg også prøvet. Min var næsten helt tydlig igår morges og idag til morgen var den igen lidt mere svag - men ved heller ikke hvad det betyder :0(

Kom til at tænke på at ÆL teste kan give "udslag" ved graviditet, kan du være gravid??

Anmeld

26. januar 2012

SS82

ekebiv skriver:

Kom til at tænke på at ÆL teste kan give "udslag" ved graviditet, kan du være gravid??

Nej desværre det tror jeg ikke jeg er. Og har lige prøvet at teste igen og nu var den endnu mere svag end imorges må prøve igen imorgentidlig- måske min æl har været der.

Anmeld

26. januar 2012

TWT

ekebiv skriver:

Jeg har testet med æl test i forgårs og der var en svag nr 2 streg som jo så er negativ. Jeg testede så igår hvor stregen  var blevet meget tydeligere. Tænkte jo så at den ville være positiv idag eller imorgen og testede her til aften men nu er stregen igen blevet svagere  Er der andre der har oplevet det og er der nogen der ved hvad det betyder???

Så havde du jo æl i går aftes!

Anmeld

26. januar 2012

SS82

TWT skriver:

Så havde du jo æl i går aftes!

Det havde hun vel ikke hvis ikke begge streger var helt tydlige. Eller i hvetfald test stregen var.

Anmeld

27. januar 2012

ekebiv

Slott skriver:

Det havde hun vel ikke hvis ikke begge streger var helt tydlige. Eller i hvetfald test stregen var.

Stregerne var nemlig ikke lige tydelige, det var derfor jeg tænkte at den ville være positiv dagen efter.. Nå men jeg har snakket med min læge her til morgen og han ville mene at hcg fra graviditeten i december burde være væk så jeg har fået taget blodprøve idag og skal uge mandag, så må vi se hvad det er der spøger..

Anmeld

27. januar 2012

SS82

Har du prøvet at teste idag til morgen? Jeg havde helt opgivet da min igår aftes var blevet endnu mere svag- men prøvede då lige alligevel her til morgen og bingo 2 knald tydlige streger. Så må det vel være idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.