Hvornår ville i overveje tvillingevogn til søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

LR85

jeg har samme overvejelser som dig. Får 2 år og 3 måneder mellem mine børn.

Skal helt sikkert have noget tvillinge noget, hvor den ene kan ligge i en lift (som kan lave til klapvognsdel) og den anden hvor den stor kan sidde.

Har set på den der hedder basson duo, men kan ikke rigtig finde en forhandler, ellers er der også nogen andre lækre, dog dyre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Moar2012 skriver:

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det..

Men jeg venter barn nr 2 og når baby kommer til verdenen vil den ældste være 2 år 8 md ville i invenstere i den tvillinge klapvogn eller der den ældste gammel nok til at gå selv??

Tænker også hvis man skal på tur og sådan..

nu har jeg jo godt nok kun et barn, men han kommer da stadig op og sidde i klapvognen hvis vi skal gå langt.

Jeg ved min tante brugte en søskendevogn (hvor den ene sidder foran den anden) til min fætter og kusine der er født med 11 måneders mellemrum.

Anmeld

26. januar 2012

Moar2012

louiseandersen85 skriver:

jeg har samme overvejelser som dig. Får 2 år og 3 måneder mellem mine børn.

Skal helt sikkert have noget tvillinge noget, hvor den ene kan ligge i en lift (som kan lave til klapvognsdel) og den anden hvor den stor kan sidde.

Har set på den der hedder basson duo, men kan ikke rigtig finde en forhandler, ellers er der også nogen andre lækre, dog dyre.

har selv overvejet denne

http://www.barnevognshuset.dk/product/abc-design-zoom-olivensand-430/

synes det er lidt smart:-)

Anmeld

26. januar 2012

Silas&Mille

Jeg har ingen erfaringer.

Men jeg har termin med nummer 2 om 9 dage, og Silas er kun 13 måneder gammel. Så vi investerer i en næste gang der kommer børnepenge

Anmeld

26. januar 2012

LR85

Moar2012 skriver:

har selv overvejet denne

http://www.barnevognshuset.dk/product/abc-design-zoom-olivensand-430/

synes det er lidt smart:-)

Sys bare den er frygtelig dyr og fylder enormt meget. Jeg bruger ret tit bus og tror ikke der kan være mere end den ene vogn i en bus fx. 

Hvornår har du termin? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.