Hvornår ville i overveje tvillingevogn til søskende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.013 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Moar2012

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det..

Men jeg venter barn nr 2 og når baby kommer til verdenen vil den ældste være 2 år 8 md ville i invenstere i den tvillinge klapvogn eller der den ældste gammel nok til at gå selv??

Tænker også hvis man skal på tur og sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Moar2012

Slet ingen der vil dele deres erfaringer

Anmeld

26. januar 2012

Pigent

Moar2012 skriver:

Ved ikke hvordan jeg skal forklare det..

Men jeg venter barn nr 2 og når baby kommer til verdenen vil den ældste være 2 år 8 md ville i invenstere i den tvillinge klapvogn eller der den ældste gammel nok til at gå selv??

Tænker også hvis man skal på tur og sådan..

Altså jeg passer to børn hvor der er et 1 år i mellem og i starten havde de tvillingbarnevogn til dem, men da de blev ældre købt de en tvillingklapvogn, i dag er de 4 og 5 og jeg bruger altså stadig tvillingklapvognen, det er rart nok når vi skal hjemme fra dem og hjem til mig for tror ikke de gider at gå hele vejen. 
Er også rart at putte dem i vognen også bare gå en tur med dem. Det kan godt være den store går det første stykke tid, men han siger selv ofte at han gerne vil op i vognen og sidde.  

Anmeld

26. januar 2012

Valle81

Jeg har 12 mdr mellem mind drenge og kunne ikke undvære den men havde jeg den aldersforskel ville jeg ikke købe den, den store er jo snart færdig med at bruge den. Nej jeg ville nøjes med barnevogn med søskendesæde og ståbræt

Anmeld

26. januar 2012

Valle81

Jeg har 12 mdr mellem mind drenge og kunne ikke undvære den men havde jeg den aldersforskel ville jeg ikke købe den, den store er jo snart færdig med at bruge den. Nej jeg ville nøjes med barnevogn med søskendesæde og ståbræt

Anmeld

26. januar 2012

JulieE

Der er 2 år og 8 mdr mellem mine to og vi har ikke haft en tvillingevogn. Vi tog en meget bevist beslutning om at det var vi ikke interesserede i  Vores ældste er rigtig glad for at gå og var også dengang, så vi begyndte at træne med ham i at gå, mens jeg ventede lillesøster- Målet var at kunne gå ved siden af barnevognen hjem fra vuggestue (ca 1.1 km) evt også lidt mere. allerede et par mdr før min ternin, kunne han det uden problemer og også gå længere  

Idag er han næsten 8 år og elsker stadig at gå ture 

Anmeld

26. januar 2012

Moar2012

Barnepigen skriver:

Altså jeg passer to børn hvor der er et 1 år i mellem og i starten havde de tvillingbarnevogn til dem, men da de blev ældre købt de en tvillingklapvogn, i dag er de 4 og 5 og jeg bruger altså stadig tvillingklapvognen, det er rart nok når vi skal hjemme fra dem og hjem til mig for tror ikke de gider at gå hele vejen. 
Er også rart at putte dem i vognen også bare gå en tur med dem. Det kan godt være den store går det første stykke tid, men han siger selv ofte at han gerne vil op i vognen og sidde.  

Har lidt forelsket mig i denne her..

http://www.barnevognshuset.dk/product/abc-design-zoom-olivensand-430/

Skal så også lige siges vi har ikke bil så vi bruger det offentlige til at komme frem og tilbage med...

Den store er kronisk syg og er forholdsvis tit på Riget til kontrol og sommetider indlæggelser

Anmeld

26. januar 2012

Moar2012

JulieE skriver:

Der er 2 år og 8 mdr mellem mine to og vi har ikke haft en tvillingevogn. Vi tog en meget bevist beslutning om at det var vi ikke interesserede i  Vores ældste er rigtig glad for at gå og var også dengang, så vi begyndte at træne med ham i at gå, mens jeg ventede lillesøster- Målet var at kunne gå ved siden af barnevognen hjem fra vuggestue (ca 1.1 km) evt også lidt mere. allerede et par mdr før min ternin, kunne han det uden problemer og også gå længere  

Idag er han næsten 8 år og elsker stadig at gå ture 

ja okay... men tror ikke min lille pige kan gå så langt uden at blive træt.. hun er i forvejen kronisk syg (leverbarn) og har nok ikke så meget energi som normale børn

Anmeld

26. januar 2012

JulieE

Moar2012 skriver:

ja okay... men tror ikke min lille pige kan gå så langt uden at blive træt.. hun er i forvejen kronisk syg (leverbarn) og har nok ikke så meget energi som normale børn

Ja... OK... det gør jo en forskel i denne sammenhæng! Så ville jeg nok overveje enten en tvillingevogn eller et ståbræt til barnevognen. Personligt ville jeg vælge ståbrættet og så lade hende gå det hun kan og har lyst til 

Anmeld

26. januar 2012

sommerfuglen82

Min den store var 2½ år da han blev storebror..

Jeg var selv i tvivl om hvor vidt vi skulle have en søskendevogn eller ej, vi blev enige om at prøve uden til at starte med og lige se hvordan det ville gå..Vi gik i stedet ud og købte sådan et ståbræt til ham

Han blev glad for det og vi slap for at købe en søskendevogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.