guldkorn omkring maven og lillesøster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Zeus

Mor til Frederic skriver:

Frederic er ved at være en smule utålmodig over at lillesøster ikke snart kommer ud....

Hørt en morgen da han var kommet listende ind i vores seng og han fik lov at ligge sin (iskolde) hånd på min mave, hvor lillefis ligger og sparker... 

'Moar? kan du slet ikke mærke at lillesøster banker på derinde? Tror altså hun fortæller hun gerne vil ud til mig...'

Legesager der bliver lagt klar med ordene; så er det klar til når lillesøster kommer ud og leger med mig...

'Ved godt at hun har gummi ben endnu og ikke kan gå, men så må jeg bare side med hende til hun vokser sig stor.'

Frederic og jeg står ude i badet og frederic kigger på min mave og udbryder; 'ej, far har lige så stor mave som dig mor - men hvad gemmer far så lige i maven, for du har jo lillesøster'

Nåååååååårrrrhhhh

Minder mig om min kammerats søn, der lige har peget på hans mave og sagt "baabiii?"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Henri84

Årh søde Freder

Anmeld

27. januar 2012

FrkZier

Han kommer med så mange gode hele tiden...

Vi har sådan nogle støvlevarmere, som var i hans vinter støvler og i hans sko reol står der også nogle gamle for små gummistøvler - som egentlig bare skulle smides på genbrug...

Han tog dem ud af sine og satte dem ned i hans gamle gummistøvler, spurgte ham så; Frederic, du ved da at du ikke kan passe de gummistøvler mere... 'Jamen moar, så er de jo varme til når lillesøster kommer ud og skal låne mine gamle gummistøvler så vi kan lege sammen udenfor...

ååh hvor er han dog kær! - tror han bliver han fantastisk storebro

Anmeld

27. januar 2012

Ma-lu

Frederic er ved at være en smule utålmodig over at lillesøster ikke snart kommer ud....

Hørt en morgen da han var kommet listende ind i vores seng og han fik lov at ligge sin (iskolde) hånd på min mave, hvor lillefis ligger og sparker... 

'Moar? kan du slet ikke mærke at lillesøster banker på derinde? Tror altså hun fortæller hun gerne vil ud til mig...'

Legesager der bliver lagt klar med ordene; så er det klar til når lillesøster kommer ud og leger med mig...

'Ved godt at hun har gummi ben endnu og ikke kan gå, men så må jeg bare side med hende til hun vokser sig stor.'

Frederic og jeg står ude i badet og frederic kigger på min mave og udbryder; 'ej, far har lige så stor mave som dig mor - men hvad gemmer far så lige i maven, for du har jo lillesøster'

Åhhj smeltet <3

Anmeld

29. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Zeus skriver:

Nåååååååårrrrhhhh

Minder mig om min kammerats søn, der lige har peget på hans mave og sagt "baabiii?"

det er bare så dejlig når de kommer med sådanne søde ord og sætninger..

Anmeld

29. januar 2012

k skriver:

ååh hvor er han dog kær! - tror han bliver han fantastisk storebro

Det tror/håber vi også han gør...

Anmeld

29. januar 2012

Ma-lu skriver:

Åhhj smeltet <3

Ja, børn de kommer nu med nogle gode nogle...

Anmeld

29. januar 2012

Nessie

Hvor er han sød  Skønt at han glæder sig sådan til lillesøster kommer ud  Og far, ja han er jo bare sympati-gravid

Anmeld

29. januar 2012

Nessie skriver:

Hvor er han sød  Skønt at han glæder sig sådan til lillesøster kommer ud  Og far, ja han er jo bare sympati-gravid

ja, han kan ikke vente - 9 mdr er også lang tid at vente....

Ja, farmand har taget 18 kg - hvor jeg har taget 3 kg på... Men han holdte også op med at ryge da vi fandt ud af at vi vented nr 2. Han har altid kun røget udenfor - aldrig indenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.