guldkorn omkring maven og lillesøster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Frederic er ved at være en smule utålmodig over at lillesøster ikke snart kommer ud....

Hørt en morgen da han var kommet listende ind i vores seng og han fik lov at ligge sin (iskolde) hånd på min mave, hvor lillefis ligger og sparker... 

'Moar? kan du slet ikke mærke at lillesøster banker på derinde? Tror altså hun fortæller hun gerne vil ud til mig...'

Legesager der bliver lagt klar med ordene; så er det klar til når lillesøster kommer ud og leger med mig...

'Ved godt at hun har gummi ben endnu og ikke kan gå, men så må jeg bare side med hende til hun vokser sig stor.'

Frederic og jeg står ude i badet og frederic kigger på min mave og udbryder; 'ej, far har lige så stor mave som dig mor - men hvad gemmer far så lige i maven, for du har jo lillesøster'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

FrkZier

Mor til Frederic skriver:

Frederic er ved at være en smule utålmodig over at lillesøster ikke snart kommer ud....

Hørt en morgen da han var kommet listende ind i vores seng og han fik lov at ligge sin (iskolde) hånd på min mave, hvor lillefis ligger og sparker... 

'Moar? kan du slet ikke mærke at lillesøster banker på derinde? Tror altså hun fortæller hun gerne vil ud til mig...'

Legesager der bliver lagt klar med ordene; så er det klar til når lillesøster kommer ud og leger med mig...

'Ved godt at hun har gummi ben endnu og ikke kan gå, men så må jeg bare side med hende til hun vokser sig stor.'

Frederic og jeg står ude i badet og frederic kigger på min mave og udbryder; 'ej, far har lige så stor mave som dig mor - men hvad gemmer far så lige i maven, for du har jo lillesøster'

årh for søren, hvor sødt.. bliver jo helt rørt her på den anden side af skærmen altså!

Anmeld

26. januar 2012

Malene76

Hvor fantastisk. Elsker bare de børns guldkorn.

KH Malene

Anmeld

26. januar 2012

Pigent

Ej hvor er det sødt sagt

Anmeld

26. januar 2012

k skriver:

årh for søren, hvor sødt.. bliver jo helt rørt her på den anden side af skærmen altså!

Han kommer med så mange gode hele tiden...

Vi har sådan nogle støvlevarmere, som var i hans vinter støvler og i hans sko reol står der også nogle gamle for små gummistøvler - som egentlig bare skulle smides på genbrug...

Han tog dem ud af sine og satte dem ned i hans gamle gummistøvler, spurgte ham så; Frederic, du ved da at du ikke kan passe de gummistøvler mere... 'Jamen moar, så er de jo varme til når lillesøster kommer ud og skal låne mine gamle gummistøvler så vi kan lege sammen udenfor...

Anmeld

26. januar 2012

B&J

han er bare så dejlig en dreng

han har så meget kærlighed

og hvor var den super sjov den med far hihihi

Anmeld

26. januar 2012

B&J skriver:

han er bare så dejlig en dreng

han har så meget kærlighed

og hvor var den super sjov den med far hihihi

Tak...

Jep, han her herlig hele vejen igennem... Han er vist i kramme fasen lige pt, for han kommer styrtende og udbryder; hey moar, du har slet ikke fået nogen krammer af mig idag - og giver mig den største krammer om halsen...

Vidste heller ikke lige hvad jeg skulle svare, så råbte på ruben og fik frederic til at stille samme spørgsmål til ham - så han selv kunne svare....

Anmeld

26. januar 2012

B&J

åhhh hvor må det være dejligt det må daniel også meget gerne... han vil ingen ting når vi spør ham om vi må få et kys ejjjj siger han så og addd bagefter hihihihih

Anmeld

26. januar 2012

B&J skriver:

åhhh hvor må det være dejligt det må daniel også meget gerne... han vil ingen ting når vi spør ham om vi må få et kys ejjjj siger han så og addd bagefter hihihihih

mon ikke det kommer? 

Han kan også sige idet vi går i bh; mor, jeg behøver ingen kram eller mut idag.. 

Men får som regl stjålet et alligevel.... 

Idag var det midt inde i rema han ville give knus - eller rettere han kom i tanke om jeg ikke havde fået et idag... 

Anmeld

26. januar 2012

B&J

mon ikke det kommer? 

Han kan også sige idet vi går i bh; mor, jeg behøver ingen kram eller mut idag.. 

Men får som regl stjålet et alligevel.... 

Idag var det midt inde i rema han ville give knus - eller rettere han kom i tanke om jeg ikke havde fået et idag... 

joooo håber jeg meget...

nååå sikke en dejlig tur i rema såå, han er såå skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.