måske er man heldig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Anonym trådstarter

piger, jeg håber nogle af jer kan give mig jeres råd om hvad I tror og ikke nødvendigvis skal have en masse viden om.. men nok for mig at hører om hvad DU tror!

jeg har haft en urælmæssig blødning siden fødslen. Og det har været fuldt op på i forbindelse med læge og scanning på OH - men der fandt man ingen tegn på noget i forbindelse med denne blødning, og nærmere gættede på det kunne være min prævention på dette tidspunkt. Men jeg stoppede med præventionen i oktober måned, (det er jo heller ik sikkert det præpventionens skyld) men den er altså ophørt og jeg har stadig døjet med det pletblødning, og vi ønsker os endnu nogle små fødder i hjemmet - så vi arbejder på sagen.. i 7 mdr nu har min krop ik være sig selv - og NU havde jeg heldigvis mange dage uden blod, lidt over en uge vil jeg tro, hvis ikke 2 - indtil  nu er der kommet en anelse ud i forbindelse med udflåd. Jeg har ik mens smerter eller tegn på jeg skal bløde mere... hvad tror i/du det kan være ? ku jeg evt måske være heldig ? vi har elsket i de dage jeg ikke har blødt, så vil skyde på det 2 uger siden jeg sidst blødte!

jeres råd og bud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.