Så fik jeg stav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Kloster

Chalala85 skriver:

Det skal du skam ikke undskylde.. min hjerne er bare lidt i det hjørne.. arbejder sammen med håndværekere og ja det er ikke lige sidste mode de snakker om altid

Men du har helt ret, har også selv overvejet sådan en p-stav når jeg har født. Men skal lige læse lidt mere om den først.

P-piller synes jeg hurtigt jeg glemmer og spiral, jaaa har bare hørt man kan få mega mens smerter af den og har rigeligt i forvejen.

Ved du om man kan få staven ud inden de 3 år er gået?

Hej.

Ja man kan få staven ud, når man vil. Så er pengene jo bare lidt mere "spildt" end hvis man går de 3 år ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Kloster

Mizz-sommer skriver:

hvad koster sådan en stav? og ved du hvornår man må få den?

Den koster 1200,-

Hvad mener du med hvornår man må få den? Er det iforhold til amning? Alder? Om man allerede har børn ell? Tror ikke der noget for, man ikke kan få den.

Der er kun 1 hormon i den (Gestagen), hvor p-piller har 2 hormoner (Østrogen og Gestagen). Ved ikke helt hvad det har af betydning, men jeg ser det som noget positivt, at man kun få tilsat 1 kunstigt hormon i sin krop

Anmeld

26. januar 2012

Chalala85

Kloster skriver:

Hej.

Ja man kan få staven ud, når man vil. Så er pengene jo bare lidt mere "spildt" end hvis man går de 3 år ud

Ja det er rigtig nok... Det skal lige overvejes

Anmeld

26. januar 2012

K&S

Chalala85 skriver:

Ej sorry... hehe læste kun overskriften og tænkte " okay " hehe

Håber den virker... jeg ahr ikke hørt om så mange hvor den har virket som den skulle.

Min ex svigerinde blev indbildst gravid af den?!?!

Hehe, jeg tænkte også straks noget andet, meeeen det siger vist mere om os

Anmeld

26. januar 2012

Camilla..

Chalala85 skriver:

Det skal du skam ikke undskylde.. min hjerne er bare lidt i det hjørne.. arbejder sammen med håndværekere og ja det er ikke lige sidste mode de snakker om altid

Men du har helt ret, har også selv overvejet sådan en p-stav når jeg har født. Men skal lige læse lidt mere om den først.

P-piller synes jeg hurtigt jeg glemmer og spiral, jaaa har bare hørt man kan få mega mens smerter af den og har rigeligt i forvejen.

Ved du om man kan få staven ud inden de 3 år er gået?

Hej

Jeg tog p-piller, men da jeg altid glemte dem fik jeg en p-stav i 5 måneder plet blødte jeg. Så blev nød til at få den ud, desværre.

Vil slet ikke anbefale den. Men, det er jo klart når jeg har haft en meget dårlig oplevelse med den.

Min læge spurgte mig om jeg ikke ville prøve p-ring, men nej tak  jeg ville ikke ha noget siddene deroppe. Men, prøvede så alligevel.

Og det er det bedste i verden man kan overhovedet ikke mærke den. Plus man for en sms når man skal tag den ud eller op, skide smart hvis man ikke husker så godt

og min mens blev regl mæssig..

Også koster de kun 300,- kroner..

Anmeld

27. januar 2012

Chalala85

Camilla.. skriver:

Hej

Jeg tog p-piller, men da jeg altid glemte dem fik jeg en p-stav i 5 måneder plet blødte jeg. Så blev nød til at få den ud, desværre.

Vil slet ikke anbefale den. Men, det er jo klart når jeg har haft en meget dårlig oplevelse med den.

Min læge spurgte mig om jeg ikke ville prøve p-ring, men nej tak  jeg ville ikke ha noget siddene deroppe. Men, prøvede så alligevel.

Og det er det bedste i verden man kan overhovedet ikke mærke den. Plus man for en sms når man skal tag den ud eller op, skide smart hvis man ikke husker så godt

og min mens blev regl mæssig..

Også koster de kun 300,- kroner..

Hvordan fungere en p-ring? er overhovedet ikke inde i alt det nye prævention hehe

Anmeld

27. januar 2012

Chalala85

K&S skriver:

Hehe, jeg tænkte også straks noget andet, meeeen det siger vist mere om os

hihi ja.. men det var sjaaawww

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.