Så fik jeg stav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Kloster

Det tog skisme ikke mere end højst 30 sek, fra jeg blev lokalbedøvet, til staven var sat i  Hold fast det var hurtigt!!

Jeg fik plaster på, hvor staven blev sat i. Hvornår mon jeg kan tage det af?

Jeg har planer om at skal i motionscenteret i aften, mon det er en god idé her den første dag ell skal jeg bare undgå for meget aktivitet og nogle af øvelserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

LR85

spændende.

Du kan måske lade være med a lave så mange arm-øvelser lige i dag. Du kan nok godt blive øm.

Og lad bare plasteret blive et par dage.

hvorfor spurgte du ikke lægen om de ting her? eller fik du ingen info om noget?

Anmeld

26. januar 2012

Kloster

louiseandersen85 skriver:

spændende.

Du kan måske lade være med a lave så mange arm-øvelser lige i dag. Du kan nok godt blive øm.

Og lad bare plasteret blive et par dage.

hvorfor spurgte du ikke lægen om de ting her? eller fik du ingen info om noget?

Jeg var ved gynækolog og få den sat i. Han virkede til at have mega travlt og virkede til at mine spørgsmål sænkede ham. Så jeg glemte at spørge ham om de her ting med plaster og motion.

Anmeld

26. januar 2012

LR85

Kloster skriver:

Jeg var ved gynækolog og få den sat i. Han virkede til at have mega travlt og virkede til at mine spørgsmål sænkede ham. Så jeg glemte at spørge ham om de her ting med plaster og motion.

nåå okay, men tror bare du vel lige kan tage det lidt med ro, og tage plasteret af om et par dage som man ville gøre med et almindeligt sår

Anmeld

26. januar 2012

papmoar

Hejsa

altså... jeg har haft stav nu i 4½ år (dvs. har skiftet ud en gang) og jeg mener da ikke at jeg skulel holde armen i ro eller noget... blev den ikke bare isat med en sprøjte? MEN! kan da godt huske at jeg var lidt øm lige onkring der hvor den sidder ;o)

Anmeld

26. januar 2012

Kloster

papmoar skriver:

Hejsa

altså... jeg har haft stav nu i 4½ år (dvs. har skiftet ud en gang) og jeg mener da ikke at jeg skulel holde armen i ro eller noget... blev den ikke bare isat med en sprøjte? MEN! kan da godt huske at jeg var lidt øm lige onkring der hvor den sidder ;o)

Hej.

Jo den blev bare sat i med en sprøjte. Kan se på plastret at de har blødt lidt og ville ikke have, de t evt skal springe op igen, når jeg dyrker motion i aften.

Ja de niver lidt i armen, hvor den sidder, men jeg er i tvivl om, det er pga staven ell om det bare er plastret.

Anmeld

26. januar 2012

Chalala85

Ej sorry... hehe læste kun overskriften og tænkte " okay " hehe

Håber den virker... jeg ahr ikke hørt om så mange hvor den har virket som den skulle.

Min ex svigerinde blev indbildst gravid af den?!?!

Anmeld

26. januar 2012

Kloster

Chalala85 skriver:

Ej sorry... hehe læste kun overskriften og tænkte " okay " hehe

Håber den virker... jeg ahr ikke hørt om så mange hvor den har virket som den skulle.

Min ex svigerinde blev indbildst gravid af den?!?!

Okay. Sorry... Var ikke tiltænkt i noget frækt, blot en p-stav

Ham gynækologen mente det var en god præventionsform. Og hvis man tænker på begge former for spiraler, mini- og p-piller, ring, sprøjte, kondom sterilisasion, ja så er der vist risiko ved alle former for prævention

HVis min krop ikke kan med den her, er næste skridt at blive steriliseret, så jeg håber på 3 gode år, men min stav her

Anmeld

26. januar 2012

Chalala85

Kloster skriver:

Okay. Sorry... Var ikke tiltænkt i noget frækt, blot en p-stav

Ham gynækologen mente det var en god præventionsform. Og hvis man tænker på begge former for spiraler, mini- og p-piller, ring, sprøjte, kondom sterilisasion, ja så er der vist risiko ved alle former for prævention

HVis min krop ikke kan med den her, er næste skridt at blive steriliseret, så jeg håber på 3 gode år, men min stav her

Kan man egentlig får sin stav ud før de 3 år?

Det skal du skam ikke undskylde.. min hjerne er bare lidt i det hjørne.. arbejder sammen med håndværekere og ja det er ikke lige sidste mode de snakker om altid

Men du har helt ret, har også selv overvejet sådan en p-stav når jeg har født. Men skal lige læse lidt mere om den først.

P-piller synes jeg hurtigt jeg glemmer og spiral, jaaa har bare hørt man kan få mega mens smerter af den og har rigeligt i forvejen.

Ved du om man kan få staven ud inden de 3 år er gået?

Anmeld

26. januar 2012

Mizz-sommer

Kloster skriver:

Det tog skisme ikke mere end højst 30 sek, fra jeg blev lokalbedøvet, til staven var sat i  Hold fast det var hurtigt!!

Jeg fik plaster på, hvor staven blev sat i. Hvornår mon jeg kan tage det af?

Jeg har planer om at skal i motionscenteret i aften, mon det er en god idé her den første dag ell skal jeg bare undgå for meget aktivitet og nogle af øvelserne?

hvad koster sådan en stav? og ved du hvornår man må få den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.