Andre der er uvenner med skatte-far??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2009

wamse

Skattefar og jeg er ikke særlig tætte for tiden Skal af med 2000 og lige som du, så hænger vi fisme bagefter økonomisk lige pt. Men jeg vælger nu at køre de 2000 over næste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Victoria08

Milla-Victoria's mor skriver:

Nu har jeg endeligt fået chekket min skat.... det viser sig at jeg skal betale 3484 kr i rest-skat....

Jeg er i forvejen på skideren med økonomien her i sommer, og så kommer det her....
Det er bestemt ikke sjovt, når man står som enlig mor, og ikke har nogen indkomst i 2 mdr her til sommer, og så får smækket den her i hovedet!!

Hvordan ser jeres skatteopgørelse ud??

Knus Pernille

Øv hvor jeg føler med dig.

Kan du ikke søge nogen form for kontanthjælp i de 2 måneder?

Selv er jeg bestemt ikke venner med skattefar. Jeg var lige inde og kigge min opgørelse! Skal squ af med 76000kr og kæresten snupper lige et smæk på 13000kr.

Det skattesmæk du har fået er ikke større end det kan oveføres til næste år. :-)

Håber alt bliver godt trods alt.

Hilsen Louise.

Anmeld

14. marts 2009

pussekat

hejsa
jeg er også på skattefar kan ikke se om vi få penge tilbage da min mand er start op som selvstændig og vi før kan se det næste år da det gå et år frem da vi så det skulle han have ca +50000 tilbage dem hold de tilbage til næste år haha må ud og have gratis mad ud i byen

Anmeld

14. marts 2009

KarinaIda

Her der er vi også gode venner med skattefar.. Vi skal have omkring 30000 kr tilbage til sammen.. Så det vi glade for... Vi er nemlig også nogle af de uheldige der står med to huslejer, da vi ikke har kunne få solgt vores ejerlejlighed endnu!! Rigitg øv.... Så vi har hængt på to huslejer det sidste ½ år....

Anmeld

14. marts 2009

Katjaro

Vi er nogen af dem der skal af med sammenlagt 28.000 kr

For mit vedkommende er det forståeligt nok - jeg fik aldrig ændret min forskudsopgørelse sidste år - selv om jeg gik op i tid - så de 7.000 kr er bare pga dovenskab.

Min mands 21.000 forstår vi ikke helt - for der er ikke sket ændringer i hans indkomst (ikke synderligt i hvertfald). Det eneste vi kan forestille os er at der er sket en fejl så hans arbejdsgiver har trukket for lidt... vi kan i hvertfald ikke lige gennemskue hvad der er sket.

VI skal så bare lige beslutte os for om vi betaler pengene nu eller om vi bare overfører det til næste år.

Hilsen katja

Anmeld

14. marts 2009

Stumpen

Jeg får skal tilbage, men min kæreste skal af med skat, men det lader vi køre videre, så som sådan kommer vi ikke til at mærke det..

Anmeld

14. marts 2009

ekzunz

Jeg skal have ca. 20.000 tilbage Det er da super-skønt, men også hårdt tiltrængt. Det skyldes udelukkende at de sidste 4 mdr. af 2008 fik jeg ingen løn og har derfor ikke brugt mit fradrag...Så de lander i et stort sort hul......

Anmeld

14. marts 2009

Jennyfer

jeg er også heldig at skulle ha 1400 kr tilbage..
men her til morgen så jeg så tekst tv...
ansatte i sundhedstektoren der har pensionskassen pka og pfa er der fejl på årsopgørelsen og der vil blive sendt en ny ud.

læs linket

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1806100&vId=0&newwindow=true

og for pka som jeg er i læs dette

http://politiken.dk/tjek/penge/article668883.ece

så jeg er irreteret på skat øv øv øv...

Mvh

Inge

Anmeld

14. marts 2009

H+S Skjolgborg.

Jaaa jeg få i år 28824 kr tilbage sidste år fik jeg tæt på 5700 kr...
Det er bare skønt de er på vores kontoen på mandag skriver de på skat.dk...
Er heldig af have log ind kode så efter min veninde ringede d.10/3 og sagde hva hun fik tilbage skulle vi da lige en og lurrrr og var jeg chokke ja det var jeg eller vi...
Ja og dagen efter teste vi så positiv og skal have en baby til nov...BAre en fed mdr + vi flytter måske på en dejlig stor billig gård.Som de har lave en masse pænt på indfor i 2004 til 2007...
Hvis ikke vi få den så har vi lidt andre af se på osv.
Er bare så gladddddddddddddd...
Knus fra henriette som er vild med Marts mdr i år...

Anmeld

14. marts 2009

H+S Skjolgborg.

henriette larsen skriver:

Jaaa jeg få i år 28824 kr tilbage sidste år fik jeg tæt på 5700 kr...
Det er bare skønt de er på vores kontoen på mandag skriver de på skat.dk...
Er heldig af have log ind kode så efter min veninde ringede d.10/3 og sagde hva hun fik tilbage skulle vi da lige en og lurrrr og var jeg chokke ja det var jeg eller vi...
Ja og dagen efter teste vi så positiv og skal have en baby til nov...BAre en fed mdr + vi flytter måske på en dejlig stor billig gård.Som de har lave en masse pænt på indfor i 2004 til 2007...
Hvis ikke vi få den så har vi lidt andre af se på osv.
Er bare så gladddddddddddddd...
Knus fra henriette som er vild med Marts mdr i år...

P,s
Nu tjekke jeg lige mands. Han få 7100 kr tilbage/på mandag.
Så super fedt .....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.