Andre der er uvenner med skatte-far??? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Får du penge tilbage i SKAT??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.391 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. marts 2009

Mutti2

Nu har jeg endeligt fået chekket min skat.... det viser sig at jeg skal betale 3484 kr i rest-skat....

Jeg er i forvejen på skideren med økonomien her i sommer, og så kommer det her....
Det er bestemt ikke sjovt, når man står som enlig mor, og ikke har nogen indkomst i 2 mdr her til sommer, og så får smækket den her i hovedet!!

Hvordan ser jeres skatteopgørelse ud??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Diana...

Ja vi er os uvenner med skatte-far jeg skal betale 4000 og nået og Claus skal betale 800 og nået... Det skal vi ha tjekket for vi kan ikke rigtig få det til at passe så der skal lige kikkes på det.

Og her er vi os virkelig på spanden da vi sider med 2 huslejer vi har ramt bunden men vi skal nok komme op igen.

Anmeld

14. marts 2009

fam.4xc

jeg får omkring 4700 tilbage og Claes skal af med knapt 10000 så det er okay.

Nu er det jo ik sådan at jeg ligefrem føler mig heldig at jeg skal ha dem tilbage for det er jo penge jeg har betalt for meget i løbet af året ligesom det jo er fair nok at Claes skal betale tilbage når han har tjent mere end han var beregnet til og derfor ik har betalt nok skat - men ja det er da altid rarere at få tilbage end at sku betale igen, men så er det jo bare om at få det rette op så det samme ik sker næste år

Anmeld

14. marts 2009

Muffinmus

Uha, vi er gode venner, får 8600 tilbage så der skal shoppes ting til mig selv om begge unger

Anmeld

14. marts 2009

pigebaby19

jeg er os en heldig en skal have 6095 kr tilbage

Anmeld

14. marts 2009

Rasmine

Det er mig virkelig en gåde, at nogle skal af med mange tusinde kroner?
Hvorfor får I ikke sat Jeres skatteprocent lidt mere op?

Der mangler en svarmulighed:
JA, jeg skal have skat tilbage
(istedet for: Ja, jeg er heldig)
Jeg mener ikke det er held.

Anmeld

14. marts 2009

Balderson

Niks, skatte-far og jeg er de bedsteeeeeeeeeeeeee venner... Vi skal begge herhjemme have en pæn stor sjat tilbage...

Gemmer en del af dem, men skal bestemt også gå lidt amok med at shoppe, mest til guldklumpen og den lille der er på vej...

Anmeld

14. marts 2009

LotteN

jeg er gode venner med skattefar i år.. jeg får 12700 tilbage og kæresten en 7-8000 tilbage - men må sige jeg godt kunne have brugt de 1000 kr mere i måneden i 2008

Anmeld

14. marts 2009

Bastian

Vi får lidt tilbage. Min mand 4400 og jeg 350. Pernille, du kan jo vælge at få betale via dit skattefradrag næste år. Det "plejer" jeg at gøre (er ellers altid den der skal tilbagebetale lidt i modsætning til i år), og det kan ikke mærkes økonomisk, synes jeg.

Anmeld

14. marts 2009

fam.4xc

Mebach skriver:

Det er mig virkelig en gåde, at nogle skal af med mange tusinde kroner?
Hvorfor får I ikke sat Jeres skatteprocent lidt mere op?

Der mangler en svarmulighed:
JA, jeg skal have skat tilbage
(istedet for: Ja, jeg er heldig)
Jeg mener ikke det er held.

jeg er helt enig!!! Men sådan som miin mand arbejder er det svært at beregne sig til hvad han præcis kommer til at tjene da det kommer an på hvor mange og hvilke udkald han får i årets løb ud over sin normale arbejdstid/løn...

Men i år er han selv lettet over at det kun er 10000 han skal betale tilbage for sidste år var det knapt 20000 - men der satte han den også en del op bagefter... men i år havde han så ik alligevel lige regnet med at tjene 650000 - men ja du har ret, det har intet med held at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.