Ægløsningstest fra netto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.491 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

SS82

Jeg har købt de der ægløsningstests fra netto og synes de er "underlige". Bag på selve pakken står der vist 2 streger positiv 1 streg negativ :0) meget simpelt som på en graviditetstrst. MEN på selve den indpakning pinden ligger i er der flere beskrivelser hvor man også kan ha 2 streger hvor den ene er mindre tydlig end den anden og så er den negativ. Og hvor 2 ens tydlige streger er poditiv. Nogle der har erfaring med dem? For jeg tester og tester og synes ikke jeg får 2 fuldstændig ens tydlige streger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Masig

Slott skriver:

Jeg har købt de der ægløsningstests fra netto og synes de er "underlige". Bag på selve pakken står der vist 2 streger positiv 1 streg negativ :0) meget simpelt som på en graviditetstrst. MEN på selve den indpakning pinden ligger i er der flere beskrivelser hvor man også kan ha 2 streger hvor den ene er mindre tydlig end den anden og så er den negativ. Og hvor 2 ens tydlige streger er poditiv. Nogle der har erfaring med dem? For jeg tester og tester og synes ikke jeg får 2 fuldstændig ens tydlige streger.

På en ÆL test SKAL de to streger være lige tydelige eller teststregen skal være tydeligere end kontrolstregen før den er positiv... Så det er rigtigt nok, er de ikke lige tydelige så er den negativ.. Så du må teste videre indtil de bliver lige tydelige og hvis ikke det sker er det muligvis fordi du ikke har ÆL...

Anmeld

26. januar 2012

SS82

Ok jeg må tisse videre  tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.