min elskede kat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
708 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

FrkZier

Jeg har den dejligste ungkat, der mangler hjem da jeg desværre er nød til at flytte og ikke må have kat det nye sted.
Hun er en meget kærlig kat, der elsker at putte. på trods af hun er 6 måneder er hun stadig killing af sind, og er legesyg og meget nysgerrig!
Hun har været indekat hele sit liv og boet i lejlighed, så hvis i bor i lejlighed er det ikke noget problem, hun vil også kunne lære at være udekat hvis hun blot holdes indendøre de første par uger i det nye hjem så hun ved det er der hun bor.
Jeg søger et kærligt hjem til hende og nye ejere der elsker hende lige så højt som jeg gør!

- der kan efter aftale medfølge, kattebakke, legetøj, kradsetræ, mad+vandskål og kattehule.

Jeg elsker hende utrolig højt og det gør mig meget ondt at gå af med hende, men der er desværre ingen vej udenom

- sælger hende for en symbolskpris af 500 kr. inkl alle de ovenstående ting..

håber virkelig der er nogen af jer derude der har interesse, eller kender nogen der måske skulle være intereserret i den dejligste lille missekat..

ps. jeg bor i Herlev, københavn..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Mira0911

Hvor er den flot... Ligner helt vildt min kat... Hun har også hvide sokker, næsten samme aftegn i hovedet, bryst og på mave... 

Anmeld

26. januar 2012

FrkLarsen

Hvor er hun dog sød!!

Håber at du finder et dejligt hjem til hende, vi kan desværre ikke få kat, da min datter vil slagte den ..  

Anmeld

26. januar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Hvor er den flot... Ligner helt vildt min kat... Hun har også hvide sokker, næsten samme aftegn i hovedet, bryst og på mave... 

ja hun er en utrolig smuk kat, og er bare så glad for hende og det gør mig rigtig ked at jeg skal gå af med hende

Anmeld

26. januar 2012

FrkZier

FrkLarsen skriver:

Hvor er hun dog sød!!

Håber at du finder et dejligt hjem til hende, vi kan desværre ikke få kat, da min datter vil slagte den ..  

tusind tak, elsker hende også sindsyg højt..

- hvis du nu lige høre at nogen du kender leder efter en kat så husk på mig og min dejlige kat

Anmeld

26. januar 2012

Mira0911

k skriver:

ja hun er en utrolig smuk kat, og er bare så glad for hende og det gør mig rigtig ked at jeg skal gå af med hende

Ja det forstår jeg godt... Har selv stået i denne situation for nogle år siden... Puh det er hårdt... 

Har du evt. prøvet kattepote.dk? 

Anmeld

26. januar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Ja det forstår jeg godt... Har selv stået i denne situation for nogle år siden... Puh det er hårdt... 

ja det rigtig hårdt, prøver bare at finde nogen der kan elske hende bare halvt så meget som jeg gør!

- nej har jeg ikke, men vil d a lige gå ind og se hvad det er, tak

Anmeld

26. januar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

kendte slet ikke til den side, men har også lavet en annonce derinde nu - tusind tak for tippet!

Anmeld

26. januar 2012

Mira0911

k skriver:

kendte slet ikke til den side, men har også lavet en annonce derinde nu - tusind tak for tippet!

Det var så lidt.. 

Anmeld

26. januar 2012

FrkZier

Vi har fundet et godt og kærligt hjem til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.