Äiti Bianca skriver:
Jeg har haft en pigenavn som ønske siden jeg gik i børnehave, men til min store overraskelse så venter vi også en dreng og kærestens ønske er så Lionel, kan faktisk godt lide navnet men tror jeg skal have tid at tygge lidt på det.
Jeg går lidt på kompromis da Pigenavnet jo var 100% mit ønske og han bare accepterede dette så for denne omgang er det mig som giver mig.
Jeg har haft mange navne oppe at vende men kæresten går hele tiden tilbage til Lionel.
Hehe det er præcis som hos os, jeg har haft en pigenavn i tankerne i mange, mange år - og manden fik lov til at bestemme fuld ud, hvis vi skulle få en dreng.. Selvom jeg altid har joket med at hvis vi fik en dreng ville han blive bortadopterte - dårlig joke, det mærker jeg nu, for han er selvfølgelig helt særlig og skal da absolut ingen steder..
Min mand sagde altid førhen at hans drenge skulle hedde Boris og Sigurd - og nu er der faktisk bare et eller andet over de navne.. Så tyg du bare på det, måske ender det med du føler det slet ikke kan være anderledes.. 
Anmeld